اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

شهدا نماد مجسم انقلاب و اسلام هستند

شهدا نماد مجسم انقلاب و اسلام هستند
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: شهدا نماد مجسم انقلاب و اسلام هستند و ما باید حق خانواده‌های معظم شهدا، بخصوص والدین عزیز شهیدان را بخوبی ادا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار "قدرت اله کریمیان"، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در یادواره شهدای زن و گرامیداشت شهدای محله چالسرا ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس گفت: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس جلوه های زیبایی را خلق کردند که بسیاری از این جلوه ها را باید مرهون از خودگذشتگی بانوانی دانست که فرزندان و همسران خود را روانه جبهه ها کردند تا از آب و خاک کشور دفاع و دشمن را از این سرزمین بیرون کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,
وی اظهار کرد: تقدیم ۱۴۵ شهیده زن در دوران دفاع مقدس، نشان از ایثار این سرمداران راه شهادت دارد و این افتخار، تا همیشه در تاریخ دفاع مقدس استان ایلام ثبت و ضبط شده است.
,
 
,
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره شهدای ۳۰۰۰ شهید در استان افزود: گفتن و نوشتن از شهدا بهترین گنجینه‌ها برای تعالی روح است اما به فعلیت رساندن آن مهم‌تر است. 
,
 
,
وی تصریح کرد: کنگره تلاشی برای معرفی شهیدان عزیز و احیاء خصلت‌ها و سبک زندگی آنان برای کسانی است که دوران حماسه و ایثار را درک نکرده اند و استان ایلام با بهره‌مندی از ظرفیت بالای هنری و نیروی انسانی می‌تواند با همگرایی و همدلی بین مسئولان استان و دستگاه‌های نظامی و انتظامی و مدیران نهاد‌ها این مهم را برگزار نماید.
,
 
,
سردار کریمیان بیان داشت: شهدا نماد مجسم انقلاب و اسلام هستند و ما باید حق خانواده‌های معظم شهدا، بخصوص والدین عزیز شهیدان را بخوبی ادا کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه