اخبار داغ

رئیس دانشگاه علمی کاربردی قند کرج:

۱۰ ایده برتر نمایشگاه "تا ثریا" مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفت/ اشتغالزایی و کارآفرینی؛ مهمترین رویکرد دانشگاه های نسل سوم

۱۰ ایده برتر نمایشگاه "تا ثریا" مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفت/ اشتغالزایی و کارآفرینی؛ مهمترین رویکرد دانشگاه های نسل سوم
حمدلله جمشیدی گفت: البرز به دلیل اینکه کارخانه و صنایع بسیاری در این استان فعال هستند بسیار ظرفیت و پتانسیل دارد و دانشگاه علمی کاربردی از دل این صنایع دانشجو می پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس دانشگاه علمی کاربردی قند کرج در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: میزان استقبال از جشنواره ایده های برتر سرمایه گذاری دانش بنیان در البرز با استقبال بسیارعالی همراه بود و خروجی بعد از ارزیابی های بسیار دقیق چیزی نزدیک به ۱۰طرح به مرحله نهایی رسیدند.

حمداله جمشیدی ادامه داد: سرمایه گذاران هم قرار است که با این ۱۰پروژه قرارداد امضا کنند و مشارکت در ساخت و تولید انبوه این پروژه ها داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه در استان البرز و به خصوص شهر کرج غیر از قشر دانشگاه، بسیج و... پای کار هستند و مردم عادی هم از نمایشگاه استقبال کردند.

رییس دانشگاه تصریح کرد: طرح ها از جذابیت ویژه ای برخوردار بودند به گونه ای که اکثرا مردم خواهان این محصولات بودند که به مرحله تولید انبوه نرسیده بود.

حمداله جمشیدی گفت: هم اکنون شرکت پیشگامان صنعت و هم چنین سرمایه گذاران خصوصی تلاش دارند تا با این ۱۰ طرح برتر قرار داد منعقد کنند و به امید خداوند نتیجه اش کارآفرینی و اشتغال زایی خواهد شد.

وی ادامه داد: به طور کلی نمایشگاه از یک ویژگی خاصی برخوردار بود و آن هم اینکه طرح ها بسیار بدیع، نو، تازه، مبتکرانه و همچنین فناورانه بودند و از این جهت خوشحال هستیم، امیدواریم که بتوانیم سال های آتی این نمایشگاه را با ظرفیت و غنای بیشتر برگزار کنیم.

رییس دانشگاه بیان کرد: البرز به دلیل اینکه کارخانه و صنایع بسیاری در این استان فعال هستند بسیار ظرفیت و پتانسیل دارد و دانشگاه علمی کاربردی از دل این صنایع دانشجو می پذیرد و خوشبختانه جزو دانشگاه نسل سوم و کارآفرین محسوب می شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: حدود ۹۰ درصد دانشجویان علمی کاربردی پس از فارغ التحصیلی دغدغه اشتغال ندارند و ما به این مهم می بالیم.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه