اخبار داغ

سرپرست شهرداری اراک:

امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی اراک در حد استاندارد نیست

امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی اراک در حد استاندارد نیست
جعفر پور گفت: در حال حاضر آتش‌نشانی شهرداری اراک با یک سوم ظرفیت خدمات رسانی می کند و امکانات و تجهیزات آن در سطح استاندارد نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ محمد جعفرپور سرپرست شهرداری اراک در آیین بزرگداشت روز آتش‌نشانی گفت: اولین بار که حدود ۱۰۰ سال پیش آتش‌نشانی در تبریز پایه‌گذاری شد، انتظار نمی‌رفت که با گسترش شهرنشینی این حرفه این‌چنین موردنیاز و احترام جامعه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی بابیان اینکه آتش‌نشانی همواره مورد تکریم و وثوق جامعه قرار دارد، گفت: این شغل با ایثار و فداکاری توأمان است و گاها به شهادت منجر می شود و نشان می دهد که اگر عشق و فداکاری با این شغل همراه نباشد قطعاً نمی توان آن را ادامه داد.

,

جعفرپور تصریح کرد: شهر اراک به دلیل رشد سریع و استقرار شهرک های صنعتی، همواره خطرات و حوادث را در کمین خود داشته است و آتش نشانی شهرداری اراک در کنار خدمات رسانی به این کلانشهر، خدماتی فرامنطقه ای در کل استان ارائه می کند و البته علیرغم این اقدامات بزرگ، این مجموعه امکانات کاملی در اختیار ندارد.

,

سرپرست شهرداری اراک گفت: در حال حاضر این سازمان با یک سوم ظرفیت خدمات رسانی می کند و امکانات و تجهیزات آن در سطح استاندارد نیست که امیدواریم در آینده بحث استانداردسازی از نظر ماشین آلات، نیروی انسانی و تجهیزات به جایگاه قابل قبولی برسد و با کمترین مشکلات خدمات خود را ارائه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه