اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اثر گذاری سازمان شانگهای بر قیمت گذاری نفت در آینده/ هژمونی آمریکا با پیوستن ایران به این پیمان شکست

اثر گذاری سازمان شانگهای بر قیمت گذاری نفت در آینده/ هژمونی آمریکا با پیوستن ایران به این پیمان شکست
محمود عباس زاده مشکینی گفت: با ورود ایران به پیمان همکاری شانگهای، این سازمان به کریدور انرژی خلیج فارس متصل شد و می توان امیدوار بود در آینده این سازمان در قیمت گذاری نفت اثر گذار باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ، اظهار داشت: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس نباید در پوسته ماند بلکه باید محتوای غنی این دانشگاه انسان ساز را همواره با عصر امروزی تطبیق داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به اینکه از آثار دفاع مقدس ورود ایران به پیمان همکاری شانگهای است، افزود: پیمان شانگهای اولین سدی در مقابل هژمونی یک دنیا یک کدخدا بود که سه آثار جهانی دارد و یکی از آنها این است که مناسبات یک جانبگرایانه را پایان می دهد.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: با ورود ایران به پیمان همکاری شانگهای این سازمان به کریدور انرژی خلیج فارس متصل می شود و با فرض اینکه عراق و سوریه به این پیمان بپیودند باعث دسترسی به دریای مدیترانه اروپا و افریقا نیز می شود که می توان در قیمت گذاری نفت اثر گذاری کرد و اوپک در درجه دوم قرار گیرد.

,

وی تصریح: گرچه دو عضو سازمان همکاری شانگهای روسیه و چین جزو قدرتهای جهانی هستند اما تاکنون مقابله مستقیم با آمریکا نداشته است ولی می توان آینده درخشانی در زمینه با ورود دیگر کشورها به این سازمان متصور شد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه