اخبار داغ

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

به ۶ دهک پایین جامعه یارانه کمک معیشتی پروتئینی پرداخت خواهد شد

به ۶ دهک پایین جامعه یارانه کمک معیشتی پروتئینی پرداخت خواهد شد
محمد رشیدی گفت: پس از حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به ۶ دهک پایین جامعه یارانه کمک معیشتی پروتئینی پرداخت خواهد شد تا اگر جهشی در قیمت ها رخ دهد این دهک ها مورد فشار قرار نگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، محمد رشیدی امروز چهارشنبه در جلسه حمایت از توسعه صندوق کشاورزی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه یک وجب زمین لم یزرع ندارد، اظهار داشت: بنده معتقد هستم اگر جایی ظرفیت قطبیت کشاورزی را داشته باشد به طور قطع آن استان کرمانشاه است‌.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تثبیت این موضوع کارهای بسیاری صورت گرفته است و پروپوزال این طرح تهیه شده که با تایید آن قطبیت کشاورزی این استان قطعی خواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر همه ما برای سربلندی کرمانشاه جمع شدیم باید از برخی نفسیات خود بگذریم و کمک کنیم تا در یک راستا حرکت کنیم و از ظرفیت بالای کرمانشاه بهره مند شویم.

رشیدی گفت: همراهی، همدلی و هم افزایی را عامل رشد می بینم که متاسفانه در برخی جاهاکم رنگ است و باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

این نماینده مجلس به بیان ضرورت و اهمیت توسعه کشت قراردادی در کشور پرداخت و بیان داشت: وزیر جهاد کشاورزی تاکید جدی بر توسعه کشت قراردادی دارد و معتقد است این نوع کشت هم منجر به تقویت کشاورزان می شود و هم به سود مصرف کنندگان خواهد بود.

وی همچنین به اقدامات کمیسیون کشاورزی اشاره کرد و افزود: طرح اصلاح قانون خرید تضمینی در مجلس شورای اسلامی از مهم ترین آنها بود که بر اساس آن توانستیم برای اولین بار قدرت را از دولت گرفته و به مردم بدهیم که تعیین نرخ  ۷ هزار و ۵۰۰ تومانی برای خرید تضمینی گندم یکی از دستاوردهای این طرح بود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: البته طرح اصلاح قانون خرید تضمینی فقط خاص گندم نیست بلکه از این طرح برای خرید تضمینی شیر هم استفاده کردیم و در دیگر حوزه ها هم کار را برای حمایت از تولیدکنندگان آسان کرده است.

رشیدی ادامه داد: قانون امنیت غذایی نیز از دیگر قانون‌ها در کمیسیون کشاورزی است که در دست پیگیری است و بسیار با ارزش است و می تواند وزارت جهاد کشاورزی را از زیر یوغ وزارت صمت خارج کند  

که در صورت تصویب نهایی وزارت جهاد کشاورزی را برای حمایت از کشاورزان قدرتمند خواهد کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در روزهای آینده خبر داد و بیان داشت: دولت آقای رئیسی و مجلس انقلابی برای حذف ارز ۴هزار و ۲۰۰ تومانی که منشاء رانت و فساد است، عزم خود را جزم کرده که طی روزهای آینده صورت خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: پس از حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به ۶ دهک پایین جامعه یارانه کمک معیشتی پروتئینی پرداخت خواهد شد تا اگر جهشی در قیمت ها رخ دهد این دهک ها مورد فشار قرار نگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه