اخبار داغ

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

امید کلید اصلی حرکت به سمت گام دوم انقلاب است/نباید وعده های محال و غیرممکن به جامعه داد

امید کلید اصلی حرکت به سمت گام دوم انقلاب است/نباید وعده های محال و غیرممکن به جامعه داد
محمد شریف اسلامی با اشاره به اینکه نباید وعده های محال و غیرممکن به جامعه داد، گفت: تزریق روح امید و خودباوری در جامعه پیش شرط اصلی برای رفع مشکلات و حل مسائل کنونی جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس گفت: تزریق روح امید و خودباوری در جامعه پیش شرط اصلی برای رفع مشکلات و حل مسائل کنونی جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شریف اسلامی اظهار داشت: حل مشکلات اساسی کشور  و استان نیازمند حضور فعالانه مردم و مشارکت و تلاش جمعی است.

,

وی گفت: اگر  می خواهیم به رشد و تعالی برسیم و بر مشکلات کنونی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره فائق آییم ابتدا باید همه برا رسیدن به هدف مشخص شده همدل و نسبت به رسیدن به هدف امیدوار باشیم.

,

وی بیان کرد: قطعا جامعه نا امید و مایوس جامعه ای منفعل و ایستاست و حرکت جامعه به سمت رشد و تعالی و رفع معضلات و مشکلات نیازمند امیدآفرینی است.

,

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: امید بخشی به جامعه ای که گرفتار یاس ئ و انفعال شده امروز یکی از مهمترین وظایف مسئولین، اصحاب فرهنگ و رسانه است.

,

وی ادامه داد: امید کلید اصلی حرکت به سمت گام دوم انقلاب است و امروز باید امید به اینده و نشاط اجتماعی به خصوص در بین نسل جوان ایجاد شود.

,

شریف اسلامی گفت: انسان نا امید و جامعه نا امید خطری بزرگ است و در بستر نا امیدی و یاس هیچ حرکت و رشدی اتفاق نمی افند پس باید با فعالیتهای فرهنگی و هنری و کار تلاش امید را در جامعه زنده کرد.

وی بیان داشت: این گونه است که درد روی درد و مسئله روی مسئله انباشه می شود و درمانگر و گره گشایی نیست و همچنان در باتلاق محرومیت و توسعه نیافتگی دست و پا  میزنیم.

,
,
,

وی افزود: بر این اساس است که دشمنان خط مایوس کردن جامعه را در پیش گرفته اند و می بینیم که در رسانه هایشان این خط را دنبال می کنند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تزریق روح امید و خودباوری در جامعه پیش شرط اصلی برای رفع مشکلات و حل مسائل کنونی جامعه است.

,
,
,

شریف اسلامی اظهار کرد: حل مشکلات اساسی کشور و استان نیازمند حضور فعالانه مردم و مشارکت و تلاش جمعی است.

,

وی بیان کرد: اگر می خواهیم به رشد و تعالی برسیم و بر مشکلات کنونی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره فائق آییم ابتدا باید همه برای رسیدن به هدف مشخص شده همدل و نسبت به رسیدن به هدف امیدوار باشند.

,

شریف اسلامی تاکید کرد: قطعا جامعه نا امید و مایوس جامعه ای منفعل و ایستاست و حرکت جامعه به سمت رشد و تعالی و رفع معضلات و مشکلات نیازمند امیدآفرینی است.

,

وی تصریح کرد: امید بخشی به جامعه ای که گرفتار یاس و انفعال شده امروز یکی از مهمترین وظایف مسئولین، اصحاب فرهنگ و رسانه است.

,

رئیس حوزه هنری بیان داشت: امید کلید اصلی حرکت به سمت گام دوم انقلاب است و امروز باید امید به آینده به خصوص در بین نسل جوان تقویت شود.

,

شریف اسلامی تاکید کرد: انسان نا امید و جامعه نا امید خطری بزرگ برای خود انسان و جامعه است و در بستر نا امیدی و یاس هیچ حرکت و رشدی اتفاق نمی افتد.

,

وی با بیان اینکه هدف دشمن ضربه زدن به نظام و اعتماد مردم به نظام است، گفت: بر این اساس است که دشمنان خط مایوس کردن جامعه را در پیش گرفته اند و می بینیم که در رسانه هایشان این خط را دنبال می کنند و از هر فرصتی استفاده می کنند تا جامعه را به انفعال بکشانند.

,

اسلامی به نقش مسئولین در امید بخشی به جامعه اشاره کرد و گفت: مسئولین با کار و تلاش صادقانه و به دور از کارهای نمایشی و مقطعی و شعارزدگی می توانند موجب تقویت امید در بین مردم شوند.

,

وی بخشی از فضای یاس در جامعه را ناشی از عدم تحقق وعده های مسئولین در حل مشکلات مردم دانست و افزود: نباید وعده های محال و غیرممکن به جامعه داد و باید با مردم صادق بود و تلاش باید کرد وعده های ممکن در یک بازه زمانی منطقی و با تلاش مضاعف و جهادی محقق شود.  

,

وی همچنین بر نقش رسانه ها برای مقابله با این نقشه دشمن تاکید و اظهار کرد: باید با فعالیتهای رسانه های، فرهنگی و هنری و کارو تلاش، امید را در جامعه زنده کرد و نشاط اجتماعی را گسترش داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه