اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اجرای قانون رمز موفقیت سازمان ها در انجام وظایف است

اجرای قانون رمز موفقیت سازمان ها در انجام وظایف است
آیت الله عبادی گفت: رمز موفقیت و تفاوت برخی نهادها و سازمان‌ها در اجرای قانون است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،آیت الله سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در نشست شورای زکات خراسان جنوبی که با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: چه نهادهایی از جمله کمیته امداد که از دل انقلاب برخاستند و چه آنچه دولت اسلامی است، همه مبتنی بر قانون کشور هستند و قانون نظام اسلامی ما پیشرفته‌ترین قوانین دنیاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی گفت: اما مهمتر از قانون، مجری قانون است و دلیل موفقیت و تفاوت برخی نهادها و سازمان‌ها در همین جا است چرا که سرنوشت در همه جا و هر کاری دست نیروی انسانی است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: نهادهای انقلابی که در دست اهلش مانده، می‌بینید که چه افتخاراتی آفریدند، قانون که فرق نمی‌کند اما مجری خیلی فرق می‌کند و یکی از آن نهادها کمیته امداد است که در این ۴۰ سال تلاش‌های شایسته زیادی انجام داده است.

,

وی افزود: بخصوص توفقیات مسوولیت اخیر کمیته امداد که به عهده شایسته آقای بختیاری و همکارانشان در رده‌های مختلف بوده و نشانه آن همین آثار خیر و برکت است.

,

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: این خدمات چند زاویه دارد که یکی خدمات به مردم محروم و دیگری خدمات به زکات‌دهنده و حلال کردن رزق است.

,

وی بیان کرد: دیگری احیای سنت دین است و در متن قرآن تاکید زیادی بر زکات شده است.

,

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: در جمهوری اسلامی همه نهادها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها قانونی هستند اما تقاوت در پیاده کردن قانون است.

,

انتهای پیام / 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه