اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

ایرلاین ها و آژانس های هواپیمایی متخلف از کار تعلیق شوند

ایرلاین ها و آژانس های هواپیمایی متخلف از کار تعلیق شوند
اسماعیل حسین زهی گفت: بهتر است هم ایرلاین و هم آژانس های هواپیمایی که تخلفی مرتکب می شوند مدتی از کار تعلیق شوند زیرا شماری از آنها خودسرانه نسبت به فروش بلیت اربعین با چند برابر قیمت واقعی اقدام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره ضرورت برخورد با آژانس های هواپیمایی متخلف اظهار داشت: با توجه به‌ تخلفات مشاهده شده برخورد با آژانس‌های هواپیمایی و ایرلاین های متخلف در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: همان گونه که مسئولان متولی امر در رسانه ها اعلام کردند برخی از آژانس های هواپیمایی و ایرلاین ها مرتکب تخلفاتی شده اند و قرار است با آنها برخورد شود.

حسین زهی تصریح کرد: بهتر است هم ایرلاین و هم آژانس های هواپیمایی که تخلفی مرتکب می شوند مدتی از کار تعلیق شوند زیرا شماری از آنها خودسرانه نسبت به فروش بلیت اربعین با چند برابر قیمت واقعی اقدام کرده اند.

وی عنوان کرد: اگر ایر لاین ها هواپیما ندارند یا بلیت های آنها قبلا در مسیرهای داخلی پیش فروش شده درعین حال برای ارائه خدمات به زائرین اربعین هم بلیت فروشی کرده اند مرتکب تخلف شده اند و باید با آنها برخورد شود تا دیگر افراد نتوانند چنین کارهایی را انجام دهند.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه