اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد:

۴۳۰۰ بسته معیشتی در بروجرد توزیع شد

۴۳۰۰ بسته معیشتی در بروجرد توزیع شد
حسنوند از توزیع ۴۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بروجرد خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حسنوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: در شهریور ماه و همزمان با هفته دفاع مقدس چهار هزار و ۳۴۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در شهرستان توزیع شد که ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۲۵۰ هزار تومان بوده و در مجموع یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان برای تهیه این تعداد بسته معشتی هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: همچنین در این ایام هشت سری جهیزیه با هزینه ای بالغ بر ۴۶ میلیون تومان تهیه و به نوعروسان نیازمند بروجرد اهدا شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: همچنین در این مدت ۵۰ بسته بهداشتی به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۲۷ هزار و ۹۲۰ پرس غذای گرم با هزینه ۶۲۱ میلیون تومان طبخ و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

,

حسنوند خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته، تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بود که دو هزار و ۶۴۸ بسته لوازم التحریر با هزینه ۵۴۵ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان تهیه و در بین دانش آموزانی که نیاز به آنها داشتند، توزیع شد.

,

وی بیان کرد: البته علاوه بر تهیه جهیزیه، بسته معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر، اقدامات دیگری هم در راستای رزمایش کمک مومنانه صورت گرفته که در مجموع در شهریور ماه امسال دو میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان کمک مومنانه در بخش های مختلف بین نیازمندان توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه