اخبار داغ

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

رتبه دوم فقر در کشور زیبنده خراسان شمالی نیست/ نگاه ویژه ای به مردم این استان انجام شود

رتبه دوم فقر در کشور زیبنده خراسان شمالی نیست/ نگاه ویژه ای به مردم این استان انجام شود
سردار اسماعیل فرجی با بیان اینکه استان خراسان شمالی طی چندسال اخیر در شاخص های فقر رتبه دوم کشور را کسب کرده است، گفت: رتبه دوم فقر در کشور زیبنده این استان دارای ظرفیت های فراوان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  عصراترک، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی صبح امروز در مراسم نهمین رزمایش مواسات و همدلی اظهار داشت: استان خراسان شمالی با مردمانی انقلابی در دوران دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک,

فرجی افزود: متاسفانه استان خراسان شمالی طی چندسال اخیر در شاخص های فقر رتبه دوم کشور را کسب کرده است و بعد از سیستان و بلوچستان، دومین استان محروم کشور است.

,

وی تاکید کرد: خراسان شمالی با موقعیت جغرافیایی  که میان دو استان گلستان و خراسان رضوی قرار دارد و زیبنده نیست که با این موقعیت جغرافیایی این وضعیت را داشته باشد .

,

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با بیان اینکه بعد از آغاز رزمایش مواسات، سپاه استان گام های بزرگی برای رفع محرومیت زدایی برداشته است اما این موارد کفایت نمی کند، تاکید کرد: خراسان شمالی نیازمند توجه بیشتر است.

,

سردار فرجی گفت: استان از لحاظ تامین آب نیز مشکلات زیادی دارد بطوری که هم اکنون ۳۰۰ روستا دارای بحران آبی و ۹۰ درصد روستاها دارای تنش آبی هستند و باتوجه به اینکه بخش زیادی از زمین های کشاورزی دیم هستند، بسیاری از این مزارع کشت گندم دیم با توجه به بارش ها برداشت نشد.

,

وی با اشاره به اینکه مردم این استان به لحاظ اقتصادی تحت فشار قرار دارند،خاطر نشان کرد: سپاه و مجموعه بسیج با مردم داری و مردم نوازی، بخشی از مشکلات را برطرف کرده است اما خواستار نگاه ویژه به مردم محروم این استان هستیم.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه