اخبار داغ

نماینده مردم تهران در مجلس:

پدر شهیدان موحددانش مصداق انسانی خیر و موفق بود

پدر شهیدان موحددانش مصداق انسانی خیر و موفق بود
محمداسماعیل کوثری تأکید کرد: پدر شهیدان موحددانش در حقیقت مصداق انسانی خیر و موفق بود که عمر خود را در راه انقلاب و رضای خداوند گذراند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، محمداسماعیل کوثری صبح امروز در حاشیه آئین تشییع پیکر پدر سرداران شهید علیرضا و محمدرضا موحد دانش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پدر والامقام فرزندان خود را به گونه‌ای تربیت کرده بود که در راه جلب رضای خداوند و در مسیر ولایت و حفظ صلابت کشور همه چیز خود را در طبق اخلاص نهاده و فدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: شهید علیرضا موحد دانش فرمانده و تشکیل‌دهنده تیپ ۱۰ سیدالشهداء (ع) همه توان و وقت خود را برای مبارزه با عناصر ضد انقلاب و رویارویی با رژیم بعث عراق به کار بست و از هیچ تلاش و خدمتی فروگذار نکرد.
,
 
,
نماینده مردم تهران در خانه ملت با اشاره به خدمات شهید علیرضا موحد دانش در مناطق غربی کشور در رویارویی با عناصر ضد انقلاب، خاطرنشان کرد: اگرچه در عملیات بازی دراز مجروح شده و دست خود را از دست داد، اما پس از جانبازی با حضور فعال‌تر در جبهه‌های جنگ و شرکت در عملیات‌هخای مختلف در مقابل دشمنان و رژِم بعث محکم‌تر و مصمم‌تر ایستاد، تا آنکه بالاخره در عملیات والفجر ۲ در منطقه شمال غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
,
 
,
کوثری در توصیف ویژگی‌ها و شخصیت پدر شهیدان موحد دانش، بیان کرد: او نمونه یک انسان موفق و خیر بود که همه عمر خود را در راه انقلاب و جلب رضای خداوند متعال گذراند.
,
 
,
وی ادامه داد: پدر شهیدان موحد دانش با استفاده از کمک‌ها و ظرفیت خیرین بیش از ۱۵۰ کودک یتیم را تحت سرپرستی قرار داده و در زمان حیاتش برنامه‌های خود در این زمینه را گسترش داد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه