اخبار داغ

سجادی: آنچه از ورزش به یادگار می ماند فرهنگ، رفتار و منش پهلوانی است/ مستقل شدن و خودکفایی ورزش بانوان را دنبال می‌کنیم

سجادی: آنچه از ورزش به یادگار می ماند فرهنگ، رفتار و منش پهلوانی است/ مستقل شدن و خودکفایی ورزش بانوان را دنبال می‌کنیم
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با بانوان فوتبالیست تیم شهرداری سیرجان گفت : رفتار و فرهنگ شما بانوان شایسته و اتفاقاتی که در رقابت ها رقم خواهید زد مؤید شعور و فرهنگ ما ایرانی‌ها خواهد بود و باید رسیدن از سکوی قهرمانی به سکوی پهلوانی را هدف خود قراردهید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در جمع بانوان فوتبالیست تیم شهرداری سیرجان ضمن قدردانی از جامعه ورزش سیرجان خطاب به نمایندگان ایران در رقابت‌های آسیایی گفت: باعث افتخار ماست که ۶ نفر از بانوان سیرجانی در تیم ملی حضور دارند و دعای ما بدرقه راهتان خواهد بود. رفتار و فرهنگ شما بانوان شایسته و اتفاقاتی که در رقابت ها رقم خواهید زد مؤید شعور و فرهنگ ما ایرانی‌ها خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به گذرا بودن عناوین ورزشی اظهار داشت: صرف نظر از نتیجه‌های ورزشی، آنچه از ورزش به یادگار می‌ماند فرهنگ، رفتار و منش پهلوانی و از سکوی قهرمانی به سکوی پهلوانی رسیدن است و این برای بانوان هم صدق ‌می‌کند.

وی در ادامه افزود: تمام سعی ما بر این است ایران برای همه ایرانیان باشد، ورزش ایران برای همه باشد اگر قرار است توسعه، آبادانی و پیشرفت باشد باید برای همه مناطق باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شروع طرح‌های مختلف و طرح‌های آمایش سرزمین در زمینه ورزش و زیرساخت‌ها و توجه ویژه به ورزش بانوان خاطرنشان کرد: مستقل شدن و خودکفایی ورزش بانوان را دنبال می‌کنیم و این مهم در دستور کارمان قرار دارد.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه