اخبار داغ

رکوردها در توکیو تا ۲۰ کیلو کاهش داشت

رضازاده: پاراوزنه برداران در پارالمپیک انتظارات را برآورده نکردند/ کادر فنی جدید برای تیم ملی پاراوزنه برداری انتخاب می‌شود

رضازاده: پاراوزنه برداران در پارالمپیک انتظارات را برآورده نکردند/ کادر فنی جدید برای تیم ملی پاراوزنه برداری انتخاب می‌شود
سرپرست انجمن پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: در این هفته کادر فنی جدید برای تیم ملی پاراوزنه برداری انتخاب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رضازاده سرپرست انجمن پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین درباره نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جانبازان و معلولین برای شرکت در مسابقات جهانی گرجستان اظهار داشت: دو ماه دیگر مسابقات جهانی پارا وزنه برداری در گرجستان برگزار می‌شود و نزدیک به ۱۹ پاراوزنه بردار را برای این اردو دعوت کردیم که بین آنها جوانان هم هستند و زیرنظر کادر فنی تمرین می‌کنند. نفراتی که رکوردهایشان به رکوردهای جهانی نزدیک باشد، برای مسابقات جهانی انتخاب می‌شوند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی اظهار کرد: ما برای پارالمپیک توکیو پنج سهمیه کسب کرده بودیم و بچه‌ها در اردوهای خیلی خوبی در کیش، لاهیجان و تهران بودند. این اردوها با هماهنگی فدراسیون جانبازان و معلولین و کمک کمیته پارالمپیک برگزار شد تا بچه‌ها برای پارالمپیک آماده شوند. 
,
 
,
رضازاده افزود: برای پنج سهمیه دو مدال طلا و سه مدال نقره پیش بینی کرده بودیم و با اینکه قبل از پارالمپیک در مسابقات بین المللی که در تایلند برگزار شد همه ورزشکارانمان مدال طلا گرفتند و رکوردهای خوبی زدند، اما در پارالمپیک از لحاظ رکورد بچه‌ها هر کدام بین ۱۰ تا ۲۰ کیلوگرم زیر رکوردهایشان وزنه زدند. 
,
 
,
سرپرست انجمن پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین بیان کرد: در پارالمپیک شرایط ویژه است و با مسابقات جهانی و بین المللی دیگر فرق می‌کند، اما اینکه ورزشکارانمان به رکوردهای خود در پارالمپیک نرسیدند، باعث نارضایتی کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین شد. 
,
 
,
رضازاده که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پایان گفت: جلسه‌ای در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد و قرار شد یک بررسی دقیق انجام شود و کادر فنی را تغییر دهیم تا پاراوزنه برداران در مسابقات جهانی خوب کار کنند و رکوردهای خوبی بزنند. سعی می‌کنیم در این هفته به جمع بندی برسیم تا کادر فنی انتخاب شود. 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه