اخبار داغ

خواهر شهیدان موحددانش:

جسارت و شجاعت ویژگی بارز برادران شهیدم بود

جسارت و شجاعت ویژگی بارز برادران شهیدم بود
زهرا موحد دانش تأکید کرد: جسارت، شجاعت، احترام به بزرگترها و والدین از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی برادران شهیدم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، زهرا موحد دانش در آیین تشییع پیکر پدر سرداران شهید موحد دانش که ظهر امروز در بهشت زهرا برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: برادرانم علیرضا و محمدرضا در سال‌های عمر خود همواره بر احترام به بزرگترها و والدین تاکید داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی در بیان مهمترین ویژگی شخصیتی پدر خود گفت: پدرم انسانی بسیار قوی، صبور بود که با وجود داغ فرزندان شهیدش هیچگاه گلایه و ناراحتی از این بابت نداشته و به آن افتخار می‌کرد.
,
 
,
خواهر شهیدان موحد دانش تاکید کرد: البته این ویژگی مشترک والدین و خانواده‌های معظم شهدا است که با تقدیم فرزندان دردانه‌شان به انقلاب و فدا کردن آنان در راه عزتمندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی، همواره بر خود بالیده‌اند.
,
 
,
موحد دانش خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا با وجود تحمل سال‌ها داغ فراق عزیزان خود اما با اراده‌های آهنین و ایمان و توکل به خداوند متعال راضی به رضای خداوند بوده و آن را نشان افتخاری برای خود دانسته‌اند.
,
 
,
وی پیروی از منویات ولایت فقیه، حرکت در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب را از مهمترین ویژگی‌های شهدا برشمرد و گفت: یقینا توصیه شهیدان به همگان این است که با دشمن‌شناسی و بصیرت در جهت پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب حرکت کنیم.
,
 
,
به گزارش تهران نیوز، صبح امروز پیکر ابوشهیدین غلامحسین موحد دانش صبح امروز از سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) تهران بزرگ تشییع و در آرامستان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه