اخبار داغ

انتظارات نماینده اردبیل از استاندار جدید/برنامه محوری در اولویت قرار گیرد

انتظارات نماینده اردبیل از استاندار جدید/برنامه محوری در اولویت قرار گیرد
نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین گفت: استاندار جدید اردبیل برنامه محوری را در اولویت قرار داده و برای تحقق مطالبات مردم تلاش کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با بیان اینکه دولت سیزدهم در برهه‌ای حساس شروع به فعالیت کرده است، اظهار داشت: علاوه بر مسائل ملی و بین‌المللی، دولت باید گام‌هایی موثر در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم، تقویت تولید داخلی و اشتغال‌زایی بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: در سطح استان اردبیل نیز مردم مطالبات ویژه‌ای دارند؛ تکمیل پروژه درآستانه افتتاح راه‌آهن اردبیل - میانه و تداوم آن تا پارس‌آباد مغان و اتصال به شبکه ریلی کشور جمهوری آذربایجان از اولویت بالایی برخوردار است.

,

نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرایی شدن منطقه آزاد اردبیل در اسرع وقت از دیگر مطالبات مهم مردم استان است که می‌تواند توسعه استان را تسریع نماید.

,

بدری تصریح کرد: تکمیل توسعه بزرگراهی جاده‌های استان، ساماندهی بخش کشاورزی، احیای واحدهای راکد تولیدی و مدیریت تنش‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حاصل از پاندمی کرونا نیز نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، به‌کارگیری مدیران توانمند و نظارت هوشمندانه است.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه