اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

امام راحل نگاه ماتریالیستی را در دفاع مقدس کنار زد

امام راحل نگاه ماتریالیستی را در دفاع مقدس کنار زد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رهبریت صالح یعنی هشت سال جنگ به کشوری تحمیل شود بدون اینکه قطعه ای از مملکت جدا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، حجت الاسلام نجات فیاضی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس در اردبیل، اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 140 جنگ به ایران تحمیل شده که طولانی ترین نبرد  ۱۲ سال در زمان هخامنشیان به وقوع پیوسته است و در تمامی این جنگ‌ها بجز هشت سال دفاع مقدس، قطعه ای از ایران جدا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس تجلی‌گاه خدا باوری و خود باوری و دانشگاه انسان سازی بود که نه تنها به تربیت پرداخت بلکه رزمندگانی همچون شهید سلیمانی به جامعه تحویل داد که دارای مکتب شدند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رهبریت صالح یعنی هشت سال جنگ به کشوری تحمیل شود بدون اینکه قطعه ای از مملکت جدا شود و این بواسطه کنار زدن نگاه ماتریالیستی توسط امام راحل و پیوند شهدا با ائمه اطهار بود.

,

وی با بیان اینکه هویت انقلاب اسلامی مبارزه با استبداد و استکبار است، تصریح کرد: استکبار بر این باور بود که حکومت مردمی را در سوریه برچیند و عربستان به آمریکا قول 17 روزه در این زمینه داده ولی به برکت انقلاب اسلامی امروز در این کشور ریشه داعش برچیده شد.

,

حجت الاسلام فیاضی تاکید کرد: سیاسیون برخی کشورها از تهدید ایران دم می زنند در حالی تاریخ کبریت توکلی بیشتر از منشا وجودی آنها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه