اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

بنده در عزل و نصب‌ها دخالتی ندارم/ مسائل فرهنگی از اولویت‌های اصلی استاندار جدید باشد

بنده در عزل و نصب‌ها دخالتی ندارم/ مسائل فرهنگی از اولویت‌های اصلی استاندار جدید باشد
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در خصوص فرهنگ و فرهنگ سازی در استان جای کار زیاد است و ضرورت دارد استاندار جدید این را در اولویت کار قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، آیت الله سید حسن عاملی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار اردبیل، ضمن اعلام رضایت از عملکرد استاندار سابق، اظهار داشت: بهنامجو از بهترین و فعال ترین استانداران بود و در وسع خود با تلاش شبانه روزی همه گرایش‌های سیاسی را راضی و اتحاد در میان احزاب و قشرهای مختلف را به خوبی حفظ کرد که از زحمات وی قدردانی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: مهندس بهنام جو در این سالهای حضور خود در استان، بدون ورود بر تنش‌های سیاسی، مدیریت شایسته ای در استان اردبیل داشت.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ضمن تبریک به استاندار جدید، گفت: استاندار اردبیل، استاندار تمام قشر جامعه است و وی باید وحدت و انسجام را در استان رعایت کرده و تمام استان را یکسان در نظر داشته باشد.

,

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: بنده در عزل و نصب ها به هیچ عنوان دخالت نمی کنم و هیچکس به من مراجعه نکند، در خصوص سیدحامد می خواهم بگویم که یک قدم هم برای استانداری ایشان بر نداشتم.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه سِمَت بنده امانت مردم است و در صیانت از آن مصر هستم، اظهار کرد: دخالتی در زیر مجموعه های استانی قوای سه گانه و نمایندگی شورای نگهبان استان ندارم.

,

وی با بیان اینکه وزارت کشور باید مدیران خود را از میان نیروهای کارآمد و جوان انتخاب کند، ابراز داشت: مدیران میانی باید قدرت و شایستگی کامل را برای اداره امور داشته باشند.

,

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه در خصوص فرهنگ و فرهنگ سازی در استان جای کار زیاد است، تصریح کرد: یک توصیه اخلاقی می‌کنم به استاندار جدید که باید در حوزه فرهنگی استان بسیار تلاش کند و ما هر آنچه در استان با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنیم بخاطر عدم نبود فرهنگ صحیح و قابل قبول است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه