اخبار داغ

یکی از سریع‌ترین اقداماتمان، پیگیری و تسریع اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد خواهد بود

سجادی: قرار بر این شده که اعزام‌ها کیفی باشد/ شکوه و عظمت ورزش جانبازان و معلولین قابل ستایش است

سجادی: قرار بر این شده که اعزام‌ها کیفی باشد/ شکوه و عظمت ورزش جانبازان و معلولین قابل ستایش است
وزیر ورزش و جوانان گفت: رضایت قلبی مقام معظم رهبری از نتایج بدست آمده و اقدامات فرهنگی که در عرصه رقابتی پارالمپیک رخ داد، یک افتخار و سرمایه ارزشمند معنوی محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در زورخانه بین المللی شهید لنگری زاده کرمان در جمع پیشکسوتان ورزش استان کرمان و در آیین رونمایی از تمبر پارالمپیک توکیو ٢٠٢٠؛ اهمیت ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: کشتی پهلوانی در ایران از چهار هزار سال قدمت برخوردار است و برای ما فراتر از یک ورزش به شمار می آید و بمنزله میراث فرهنگی است که باید این میراث گرانبها را حفظ کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اهمیت و کارکردهای زورخانه ی بین المللی کرمان اظهار داشت: با هدف افزایش بازخوردهای مثبت این زورخانه حتما رسیدگی جدی خواهیم کرد تا آنچه نیاز دارد، تامین شود.

,

سجادی در بخشی از سخنانش با اشاره به افتخارآفرینی کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو توضیح داد: در شرایط سخت کرونا کمیته ملی المپیک با زحمات زیادی که متحمل شد، نتیجه اش مدال های ارزشمندی بود که بدست آمد. آنچه مسلم است تا المپیک بعدی فاصله ی دو سال و هشت ماه باقیست که فرصت زیادی نیست و باید از آن برای حضور خوب، بهره برد.

,

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به اهمیت افتخارآفرینی کاروان ورزشی سردار دلها در بازی های پارالمپیک توکیو اشاره کرد و با بیان اینکه کنوانسیون جهانی برای افراد داری معلولیت، حق زیستن را همچون بقیه انسان ها مورد تاکید قرار داده، تصریح کرد: اهمیت افتخارآفرینی جانبازان و معلولین آنجا بیشتر نمود می یابد که این عزیزان نمی توانند همچون بقیه افراد در هر شرایط و موقعیتی تمرین کنند و آمادگی بدنی خود را ارتقا دهند. آنها در یک شرایط خاص در تمرینات شرکت می کنند و با عزم و اراده جدی توانمندی خود را افزایش می دهند.

,

سجادی یکی از بازخوردهای مثبت ورزش در جانبازان و معلولین را پیوستگی های اجتماعی دانست که با حضور در رویدادهای ورزشی محقق می شود و اضافه کرد: ورزش باعث افزایش اعتماد به نفس و هماهنگی ارگانیسم بدن در بین این افراد می شود. چند فدراسیون از جمله جانبازان، ناشنوایان، نابینایان و بیماران خاص فعالیت های مرتبط با افراد دارای معلولیت را انجام می دهند و به سازماندهی و هدایت ورزش این عزیزان با اهداف عالی مشغول هستند.

,

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رشته های مختلف ورزش در بین جانبازان و معلولین از جمله فوتبال نابینایان، شکوه و عظمت ورزش در این اقشار را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: افتخار می کنیم که در کنار این عزیزان زندگی می کنیم و به افتخارات آنها می بالیم و قدردان زحمات کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون های مرتبط که فعالیت ورزشکاران دارای معلولیت را ساماندهی می کنند، هستیم.

,

وزیر ورزش و جوانان در بخشی از سخنانش با اشاره به رضایت و خرسندی رهبر معظم انقلاب از نتایج کاروان سردار دلها در بازی های پارالمپیک تصریح کرد: رضایت قلبی مقام معظم رهبری از نتایج بدست آمده و اقدامات فرهنگی که در عرصه رقابتی پارالمپیک رخ داد، یک افتخار و سرمایه ارزشمند معنوی محسوب می شود، بطوریکه رهبر انقلاب از ارزش های مهم فرهنگی از نامگذاری کاروان به نام سردار دلها تا تقدیم مدال ها به شهدا، احترام به مادر محترم شهید بابایی، رژه پرچمدار کاروان با حجاب کامل اسلامی و دیگر ارزش ها به نیکی نام بردند که به سهم خودم پاسدار این ارزش ها هستم.

,

سجادی در پایان گفت: هر آنجا در قالب سفر به استان کرمان مشاهده کردم و به عنوان مطالبه جامعه ورزش این استان مطرح شد، در اولویت قرار خواهد گرفت تا با بهبود شرایط، وضعیت بهتری برای پیشرفت و تعالی ورزش این استان پرافتخار رقم بخورد.

,

 

,
*سجادی: یکی از سریع ترین اقداماتمان، پیگیری و تسریع اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد است
, *سجادی: یکی از سریع ترین اقداماتمان، پیگیری و تسریع اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد است, *سجادی: یکی از سریع ترین اقداماتمان، پیگیری و تسریع اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد است,
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود پروژه های ارزشمند استانی اظهار داشت: اتمام و افتتاح پروژه ها نیازمند مدیریت، حمایت از هیات ها و همکاری و تعامل هیات ها با فدراسیون های ورزشی است که با تعامل خوب میان استاندار، نمایندگان ورزش، بنده و همکارانمان ممکن خواهد شد.
,
 
,
سجادی با اشاره به رفیع بودن جایگاه ورزش در استان کرمان بیان کرد: استان پهناور کرمان، از نظر منابع بالقوه، از نظر نیروی انسانی بسیار ارزشمند و دارای پیشکسوتان محترم و اهل مطالعه و مشورت است که سرنوشت ورزش برایشان حائز اهمیت است.
,
 
,
وی افزود: با وجود عزم و اراده بسیار ارزشمند و بالقوه ای که در اداره امور ورزش استان است شاهد اتفاقات و پیگیری های خوبی خواهیم بود و یکی دیگر از نقاط قوت کار، حمایت نمایندگان محترم و علاقه مند به بهتر شدن وضعیت ورزش استان است.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان در خصوص پروژه های ورزشی استان گفت: بر خود تکلیف می‌دانم که در اولین فرصت جلسات هماهنگی و پیگیری پروژه های ورزشی را برگزار کنیم و به امید حق در خدمت جامعه ورزش استان کرمان بتوانیم بخشی از زیرساخت هارا تصریح کنیم و به مرحله افتتاح برسند.
,
همچنین بخش دیگر روند پروژه ها نیازمند مسائل حمایتی، ساختاری، مدیریتی، حمایت از هیات ها و همکاری و تعامل هیات ها با فدراسیون های ورزشی است که با وجود استاندار آگاه به جایگاه ورزش و تعامل میان استاندار، نمایندگان ورزش، بنده و همکارانمان خیالمان راحت است که اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
,
 
,
وی در ادامه گفت: آنچه برخود وظیفه می‌دانم تامین کردن منابع و شرایط بالقوه و بالفعل است و یکی از سریع ترین اقداماتمان، پیگیری و تسریع اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد است.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر پیگیری موضوع اشتغال قهرمانان بیان کرد: طبق دستور مجدد مقام معظم رهبری و با عنوان کردن این موضوع توسط بنده در جلسه هیات دولت و دستور ریاست جمهور و فراهم کردن مقدمات توسط نمایندگان مجلس مشکل اشتغال ورزشکاران حل شد و مورد حمایت ما هستند.
,
 
,
وی در خصوص اعزام ها گفت: طبق توصیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار بر این است که اعزام ها کیفی باشند و افراد و تیم هایی که شانس کسب رتبه و مدال را دارند، اعزام شوند و این یک تصمیم گروهی و مشورتی است.
,
 
,
سجادی با اشاره به قدردانی استان از مدال آوران ارزشمند اظهار داشت: ما نیز در وزارت ورزش و جوانان به سهم خودمان طبق دستورالعملی که از قبل تدوین شده، در حال تمهید مقدمات هستیم که با حضور ریاست محترم جمهور در خدمت عزیزان مدال آور المپیک و پارالمپیک باشیم.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه