اخبار داغ

معاون مرکز مدیریت راه‌ها خبر داد؛

بارش باران در جاده های چهار استان/ ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور کندوان

بارش باران در جاده های چهار استان/ ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور کندوان
معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران گزارش شده است و در دیگر جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مخبری درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور‌، بیان داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
*‌ آزادراه تهران-کرج‌-تهران پرتردد‌‌‌ترین جاده کشور‌‌ ‌
, *‌ آزادراه تهران-کرج‌-تهران پرتردد‌‌‌ترین جاده کشور‌‌ ‌,
 
,
وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج‌ با 143 هزار تردد‌، آزادراه ‌‌‌کرج-تهران با 139 هزار تردد و آزادراه قزوین-کرج‌ با 129 هزار تردد ثبت شد.
,
 
,
* تردد خودرو در جاده ها بیشتر شد
, * تردد خودرو در جاده ها بیشتر شد,
 
,
معاون مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌ 2334 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 2.7 درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.
,
 
,
* ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور کندوان
, * ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور کندوان,
 
,
مخبری ‌درباره وضعیت ترافیکی جاده‌‌های شمال و دیگر محورهای مواصلاتی کشور گفت:‌ در حال حاضر ‌‌‌تردد در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت روان است.
,
 
,
وی همچنین از بروز ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و گرماب تا نسا خبر داد.
,
 
,
معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها‌ گفت: در حال حاضر بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران گزارش شده است و در دیگر جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.
,
 
,
* محورهای پونل-خلخال و خرم‌آباد-پل دختر کماکان مسدود است
, * محورهای پونل-خلخال و خرم‌آباد-پل دختر کماکان مسدود است,
 
,
مخبری با اشاره به انسداد هفت جاده به دلیل کاهش ایمنی بیان کرد: در حال حاضر محور پونل-خلخال، ‌جاده‌ خرم‌آباد-پل دختر، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور رویان-بلده در استان مازندران، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور شهداد-نهبندان‌‌‌ و محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه