اخبار داغ

یادداشت؛

جهاد روشنگری، اولویت نیروهای انقلابی در فضای مجازی باش

جهاد روشنگری، اولویت نیروهای انقلابی در فضای مجازی باش
پرداختن به همه دستورات مقام معظم رهبری و منظومه نگاه ایشان به فضای مجازی، تکالیف و محدودیت‌هایی را بر نوع فعالیت ما در این فضا مترتب می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛  از هفته اول مهر ماه که مقام معظم رهبری، صحبت از جهاد روشنگری در فضای مجازی فرمودند، سرتاپای فضای مجازی پر شده از لبیک نیروهای انقلابی، و صحبت درباره اینکه رهبری فرمان جهاد صادر کرده‌اند، و فرمایشات ایشان بارها در صفحات و کانال‌های مختلف انتشار داده ‌می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
این توجه نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار خوب است، اما  چرا در موارد دیگری که ایشان درباره فضای مجازی صحبت می‌کنند، جریان انقلابی در فضای مجازی، خود را به نشنیدن می‌زند؟
,
 
,
چرا وقتی رهبر بارها و با الفاظ مختلف، فضای مجازی کشور را فضای «ول» و «رها» خواندند، صدایی از این جریان بلند نشد؟
,
 
,
چرا مطالبات ایشان در زمینه مدیریت فضای مجازی، و چگونگی مواجهه کلان با این فضا، که بسیار بیشتر از مطالبات ایشان در خصوص فعالیت و کاربری مثبت در فضای مجازی است، توسط جریان انقلابی پیگیری نمی‌شود؟
,
 
,
 آیا این مطالبات فقط متوجه مسئولان است، و جریان انقلابی هیچ نقشی در این زمینه ندارد؟
,
 
,
واقعیت این است که نقل کردن صِرف یک دستور، مبنی بر فعالیت در فضای مجازی، می‌تواند هر نوع فعالیت ما در هر قالبی را توجیه کند، و در حقیقت، جریان انقلابی، عموماً با این دستور، نیاز به انجام کار جدیدی ندارد، و فقط آن را به عنوان یک توجیه بزرگ، ضمیمه فعالیت‌هایش می‌کند.
,
 
,
در حالی که پرداختن به همه دستورات مقام معظم رهبری و منظومه نگاه ایشان به فضای مجازی، تکالیف و محدودیت‌هایی را بر نوع فعالیت ما در این فضا مترتب می‌کند، و فعالین انقلابی مجازی، عموماً ترجیح می‌دهند از این مسیر سخت و دشوار عبور نکنند، و به جای مانور دادن روی فرمایشات رهبری درباره فضای مجازی، و پیگیری مطالبات ایشان، به مسائل اولویت‌دارتر بپردازند.
,
 
,
غلامرضا  گل‌ صفتان -  فعال رسانه
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه