اخبار داغ

امام‌جمعه سمنان:

جهاد تبیین در اولویت دستور کار نیرو های انقلاب قرار گیرد/ دست نیروهای مسلح ما برای هر اقدامی در تمام عالم باز است

جهاد تبیین در اولویت دستور کار نیرو های انقلاب قرار گیرد/ دست نیروهای مسلح ما برای هر اقدامی در تمام عالم باز است
حجت الاسلام مطیعی با اشاره به اهمیت جهاد تببین گفت: همانگونه که انقلابیون در همه عرصه ها حضور داشتند جهاد تبیین نیز باید در اولویت دستور کار نیرو های انقلاب قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان، در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ سمنان با اشاره به مظلومیت امام حسن(ع) گفت: پیامبر اکرم درباره امام حسن و امام حسین(ع) میفرماید: "حسن و حسین هردو امام هستند چه قیام کنند و چه سکوت کنند" و فقط جای سکوت و قیام تفاوت دارد اما هر دو جهاد محسوب شده و با توجه به شرایط تصمیم قیام یا قعود اتخاذ می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مطیعی با اشاره به انتخاب استاندار سمنان خاطر نشان کرد: از دولت و وزیر کشور تشکر میکنم که جزء اولین استان هایی بودیم که استاندار آن مشخص شد و از میان ۲۵ کاندید استانداری سمنان، استانداری باعلم و آشنا با کار وزارت کشور انتخاب شده است و به وی خوشامد میگوییم و بنده و نیروهای انقلاب در کنار هم به دنبال باز کردن گره مردم خواهیم بود.

,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه از مردم و عاشقان اباعبدالله تشکر ویژه میکنم تصریح کرد: هفته دفاع مقدس با توجه به اربعین بسیار با شکوه برگزار شد و آسیب ها نیز شناسایی شود تا در سالهای آینده بهتر و کامل تر برگزار شود.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان فرمودند که جهاد تبیین بسیار حائز اهمیت است پس از همه فرهیختگان، بزرگان حوزه و دانشگاه و دانشجویان و فعالان فرهنگی و رزمندگان میخواهیم که مانند حضرت زینب رسالت تبیین را انجام دهند و باید بر اساس قواعد و بدون تعصب و خارج از بازی های جناحی و با منطق صورت گیرد که اگر چنین نشود نسل جدید با توجه به تلاش دشمن گذشته به صورت وارونه آشنا خواهند شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به  کنفرانس اربیل عنوان کرد: هرجا شیطنتی در این عالم ببینید اولین کشور آمریکا و اسراییل هستند و دشمنان بدانند که دست ایران در همه جای عالم باز است و نیروهای مسلح ما  رصد کامل و دقیق دارند و اجازه شیطنت نخواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه