اخبار داغ

دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور| مشهد میزبان مرحله پایانی/آغاز رقابتها از صبح فردا در ورزشگاه امام رضا(ع)

دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور| مشهد میزبان مرحله پایانی/آغاز رقابتها از صبح فردا در ورزشگاه امام رضا(ع)
سومین و اخرین مرحله از بیست و پنچمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور از صبح فردا (شنبه) به میزبانی شهر مقدس مشهد و در ورزشگاه امام رضا(ع) آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، مرحله نهایی بیست و پنچمین دوره رقابتهای دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور گرامیداشت زنده یاد استاد محمدرضا صابری در بخش آقایان در حالی از صبح فردا در استادیوم امام رضا (ع) شهر مشهد آغاز می‌شود که تا پایان مرحله دوم تیم پلیمر خلیج فارس با اقتدار پیشتاز این رقابت‌‌ها‌ست و تیم‌های ذوب آهن و سپاهان با اختلاف بسیار کم شانه به شانه یکدیگر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول ایستاده‌اند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
تا پایان مرحله دوم از این مسابقات تیم پلیمر خلیج فارس با مجموع ۵۲۶ امتیاز (۲۵۳ امتیاز مرحله اول- ۲۷۳ امتیاز مرحله دوم) پیشتاز است. 
,
همچنین تا پایان دومین مرحله تیم ذوب آهن با مجموع ۳۹۴ امتیاز (۲۲۴ امتیاز مرحله اول- ۱۷۰ امتیاز مرحله دوم ) فعلا در جایگاه دوم قرار دارد و تیم سپاهان با مجموع ۳۳۲ امتیاز ( ۱۷۵ امتیاز مرحله اول- ۱۵۷ امتیاز مرحله دوم) در رده سوم استاده ایستاده است.
,
 
,
در دیگر رده های جدول بیست و پنجمین دوره از رقابتهای دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور تا پایان مرحله دوم به ترتیب تیم‌های؛ سایپا با ۱۶۹ امتیاز، سلکتور با ۱۰۳ امتیاز، بازرگانی عماد با ۹۸ امتیاز، عقاب نیروی هوایی با ۹۲ امتیاز و مقاومت با ۳۵ امتیاز در جایگاههای چهارم تا هشتم جدول قرار دارند.
,
 
,
مراحل اول و دوم این مسابقات در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
,
این رقابتها‌ یکشنبه شب با اهدای کاپ به تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه