اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار:

کمک مؤمنانه ۳۵۰ میلیون تومانی سپاه ثارالله در روستای بنگرو قلعه گنج

کمک مؤمنانه ۳۵۰ میلیون تومانی سپاه ثارالله در روستای بنگرو قلعه گنج
حجت الله پاداش گفت: تشویقی ۲۵۰ میلیون تومانی شرکت توانیر کشور، برای سپاه ثارالله استان را با هماهنگی های انجام شده به یخچال و پنکه برای سی خانوار تبدیل کردیم و در اختیار مردم روستای بنگرو قرار دادیم و همچنین سازمان بسیج ادارات استان نیز صد میلیون تومان کمک مؤمنانه شامل اقلام مختلف را در بین سی خانوار روستا توزیع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله پاداش در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: با توجه به اتفاقاتی که در حوزه قطعی برق وجود داشت، طرح شهید عباسپور در خصوص نهضت مردمی صرفه جویی انرژی ابلاغ و بر همین اساس رزمایش هایی پیش بینی شد.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار ادامه داد: بر اساس ابلاغیه فرمانده کل سپاه تحت عنوان رزمایش مدیریت صرفه جویی مصرف برق، تمامی دستگاه ها، اقشار مختلف بسیج و سپاه و دیگر مجموعه های سپاه را سرخط آوردیم و تصمیمات متعددی در این زمینه اتخاذ شد.

وی بیان کرد: شرکت توانیر کشور با توجه به انجام رزمایش مدیریت و صرفه جویی مصرف برق و همچنین بهینه سازی انرژی با پای کار آوردن ادارات، دستگاه های اجرایی، کارخانجات، سپاه ثارالله استان، اقشار مختلف بسیج و تأثیر گذاری خیلی خوب این دستگاه ها، چند استان را به عنوان استان های برتر انتخاب کرد که یکی از این استان ها، استان کرمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,

, ,

این مقام مسئول افزود: شرکت توانیر کشور برای استان های برتر تشویقی را در نظر گرفت و به مجموعه سپاه و اقشار بسیج ابلاغ کرد که اگر بخواهید این تشویقی به کمک مؤمنانه تبدیل شود، ما می توانیم کمک دهیم.

پاداش اظهار کرد: روستایی در بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج به نام بنگرو وجود دارد که در این روستا سی خانوار ساکن هستند که به آنها اسکان داده شد و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای آنها منازل کپری را ساخته اند و آبرسانی به این روستا توسط گروه های جهادی بسیج و خیرین انجام شد و آنان مشکل برق داشتند که با پیگیری بسیج ادارات و شرکت برق منطقه ای جنوب استان برق کشی این روستا نیز انجام شد.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار با اشاره به اینکه آئین بهره برداری برق این روستا با هزینه کرد دو میلیارد تومان برگزار شد، عنوان کرد: تشویقی 250 میلیون تومانی شرکت توانیر کشور، برای سپاه ثارالله استان را با هماهنگی های انجام شده به یخچال و پنکه برای سی خانوار تبدیل کردیم و در اختیار مردم روستا قرار داده شد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج ادارات استان کرمان نیز صد میلیون تومان کمک مؤمنانه شامل پتو، کیف، کفش، لوازم التحریر، یک کیسه آرد برای هر خانوار، بسته غذایی تهیه و توزیع کرد؛ بنابراین سپاه ثارالله استان کرمان و اقشار بسیج کمک 350 میلیون تومانی به منطقه روستایی بنگرو را انجام دادند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه