اخبار داغ

نقش جهان، میزبان مراسم معرفی کادر فنی و بازیکنان سپاهان/ مربی سپاهان: قهرمانی لیگ برتر را به مردم اصفهان هدیه می دهیم

نقش جهان، میزبان مراسم معرفی کادر فنی و بازیکنان سپاهان/ مربی سپاهان: قهرمانی لیگ برتر را به مردم اصفهان هدیه می دهیم
معارفه کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مراسم معارفه کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان و آغاز رسمی تمرینات این تیم در اصفهان شامگاه جمعه نهم مهرماه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در این مراسم که با حضور مسئولان ورزش اصفهان و باشگاه سپاهان، کادر فنی و بازیکنان سپاهان برگزار شد جمعی از هواداران تیم فوتبال سپاهان نیز در ورزشگاه حضور داشتند، هواداران سپاهان تک تک بازیکنان این تیم به‌خصوص شهریار مغانلو که از تیم قهرمان فصل گذشته به سپاهان آمده است، را تشویق می‌کردند.

,

علیرضا مختاری دارنده مدال نقره پرتاب وزنه پارالمپیک 2020 توکیو نیز که خود از هواداران سپاهان است در این مراسم حضور داشت، همچنین خانواده مرحوم محمود یاوری پیشکسوت فقید باشگاه سپاهان نیز در میان میهمانان این مراسم حضور داشتند.

,

*سپاهان برای ترویج ورزش گام بر می دارد

, *سپاهان برای ترویج ورزش گام بر می دارد, *سپاهان برای ترویج ورزش گام بر می دارد,

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در این مراسم خطاب به هواداران اظهار کرد: پس از ماه ها، قدم‌های طلایی شما نقش جهان زیبا را زیباتر کرد. اینجا ورزشگاه هفتاد و پنج هزاری نفری نقش جهان است که به همت تمام تلاش گران ورزش استان و همت مدیران فولاد مبارکه برای رویدادهای بین المللی آماده شد.

,

وی با تقدیر از مدیرعامل سابق مجتمع فولاد مبارکه افزود: این روزها با تغییراتی که در مجتمع داشتیم باید از مدیریت سابق تقدیر و تشکر کنیم و برای مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه آرزوی موفقیت کنیم، یکی از اهداف باشگاه توجه به مسئولیت های اجتماعی و پاسخگویی به مطالبات مردمی است،  باشگاه و مجتمع فولاد مبارکه همواره در راه ترویج ورزش، سلامت، شناسایی و جذب استعدادهای ناب و تربیت آن‌ها برای کمک به تیم های ملی گام برمی دارد.

,

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه در سال گذشته باشگاه سپاهان ملی پوشان زیادی در رشته های مختلف داشته است، ابراز داشت: ۴۸ ملی پوش در بخش آقایان و ۶۷ ملی پوش بانوان، در فوتبال پایه ۱۱ بازیکن و در تیم ملی بزرگسالان نیز نفراتی داشتیم که به گفته سرمربی تیم نفرات بیشتری توانایی حضور در تیم ملی را داشتند، در سال جاری نیز ۹۳ تیم ورزشی در قالب ۲۳ رشته ورزشی بیش از ۲۴۰۰ ورزشکار و کادر تیم ها را تحت پوشش قرار داده که تا کنون تیم هایی که مسابقات خود را آغاز کردند نتایج بسیار خوبی گرفته اند.

,

وی بیان کرد: باشگاه فولادمبارکه سپاهان با حمایت های خوب مجتمع فولاد در راستای خدمت به شهروندان زیرساخت های خوبی را آماده کرده است و در این شرایط بسیار سخت شیوع ویروس کرونا، علاوه بر پرچمداری در عرصه اقتصاد در حوزه سلامت نیز در تهیه اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها گام های بسیاری برداشته است.

,

ساکت خاطر نشان کرد: باشگاه سپاهان رسالت بزرگ خود را تنها به عنوان یک تیم فوتبال نمی داند و به عنوان یک باشگاه فراگیر بیشترین رشته ورزشی و سهم را در رشته های مختلف ورزشی در بخش آقایان و بانوان به دوش دارد، سپاهان فصل گذشته نماد رفتار و اخلاق حرفه ای در برابر رقبا، داوران و رسانه بود و نسبت به بازیکنان آکادمی خود را متعهد می دانست تا از آنها در رده های بالاتر استفاده کند، این اهداف امسال نیز جدی تر دنبال خواهد شد و امسال شاهد هجوم بسیاری از استعدادهای ناب از رده های پایه بودیم و کادر فنی نگاه تیزبین نسبت به استعدادهای نابی که در باشگاه پرورش یافته بودند، دارند.

,

وی با اشاره به تکمیل بخش هایی از  ورزشگاه بزرگ نقش جهان تاکید کرد: اگر امروز به عظمت و جایگاه ورزشگاه نقش جهان افتخار می کنیم، باید از مدیران بخش های مختلف مجتمع و شرکت ها زیر مجموعه تشکر کنیم، در حال حاضر بخش هایی از ورزشگاه که ناقص بود امروز یا درست شده و یا در حال انجام و تکمیل است که همه در راستای این است که نگین نقش جهان هر روز درخشان تر شود.

,

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: امروز بهترین ها در تیم جمع هستند تا فارغ از هر چیزی امتیازات و پیروزهای پاک تقدیم هواداران کنند.

,

*امید برای دیدن تیم های اصفهانی در بین قهرمانان آسیا

, *امید برای دیدن تیم های اصفهانی در بین قهرمانان آسیا, *امید برای دیدن تیم های اصفهانی در بین قهرمانان آسیا,

در بخشی از این مراسم از علیرضا مختاری نایب‌قهرمان مسابقات پرتاب وزنه پارالمپیک 2020 توکیو تجلیل به عمل آمد و پیراهن تیم فوتبال سپاهان که توسط اعضای این تیم امضا شده بود به وی اهدا شد.

,

علیرضا مختاری مدال‌آور اصفهانی رقابت‌های پارالمپیک توکیو در حاشیه مراسم معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان و آغاز رسمی تمرینات این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از حضور در ورزشگاه نقش‌جهان و بازگشت ورزشکاران و هواداران به سکوهای ورزشگاه بسیار خوشحالم و امیدوارم هرچه زودتر بیماری منحوس کرونا پایان یابد و تمام ورزشگاه‌های کشور پر از تماشاگر شود.

,

وی افزود: سپاهان و ذوب‌آهن نه فقط در ایران بلکه در آسیا نیز دو تیم ریشه‌دار و اصیل به شمار می‌آیند و در رقابت‌های آسیایی و جهانی شرکت داشته‌اند. امیدوارم این دو تیم با بازیکنانی که جذب کرده‌اند، در فصل آینده بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و در لیگ برتر و جام حذفی به مقام قهرمانی برسند و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

,

مدال‌آور اصفهانی رقابت‌های پارالمپیک توکیو  درباره تقدیر مسئولان ورزش استان از وی بیان کرد: فعلاً در این باره حرفی نزنم بهتر است.

,

*سپاهان لایق قهرمانی است

, *سپاهان لایق قهرمانی است, *سپاهان لایق قهرمانی است,

در هنگام صحبت‌های محرم نویدکیا سرمربی سپاهان هواداران این تیم به شدت او را تشویق کردند.

,

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حاشیه مراسم معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان و آغاز رسمی تمرینات این تیم در اصفهان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که هواداران سپاهان را یک بار دیگر می‌بینم. قبل از هر چیز باید از مدیرعامل سابق شرکت فولاد مبارکه  تشکر کنم که در مدت زمان حضورش از باشگاه سپاهان حمایت کرد.

,

وی افزود: امیدوارم مدیرعامل جدید کارخانه فولاد مبارکه مانند مدیران قبلی از باشگاه سپاهان حمایت کند. سپاهان تنها باشگاهی است که در کل ایران توانسته با باشگاه‌های پایتخت‌نشین رقابت تنگاتنگی داشته باشد و این رقابت باید همیشگی باشد، به همین دلیل سپاهان نیاز دارد تا از طرف مدیریت کارخانه حمایت شود تا بتوانیم این رقابت را در آینده ادامه دهیم.

,

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و کم‌کم آماده حضور در فصل جدید مسابقات می‌شویم. در این مدت قرارداد تعدادی از بازیکنان به پایان رسیده و تعدادی از آنها از باشگاه جدا شده بودند. از کادر مدیریتی باشگاه تشکر می‌کنم چون تمام تلاش خود را انجام دادند تا همه بازیکنان در کنار تیم باقی بمانند و بازیکنانی که نیاز داشتیم به تیم اضافه شدند.

,

نویدکیا با ابراز رضایت از وضعیت فعلی سپاهان متذکر شد: تیم خوبی هستیم اما با حرف زدن و شعار دادن به جایی نمی‌رسیم باید همه اعضای کادر فنی و بازیکنان سخت تلاش کنیم چون می‌دانیم روزهای سختی در انتظارمان است و توقع‌ها از ما بالا است به همین دلیل باید در تمام لحظات پیش‌رو با برنامه حرکت کنیم تا به آنچه که لیاقتش را داریم، دست پیدا کنیم.

,

وی ادامه داد: از هواداران سپاهان نیز ممنونم و دست آنها را می‌بوسم امیدوارم حمایت هواداران همیشه ادامه داشته باشد چون ما و بازیکنان دلگرم به حمایت هواداران هستیم و به خاطر آنها تلاش می‌کنیم تا به اهداف‌مان برسیم.

,

در بخشی از این مراسم محمدرضا خلعتبری کاپیتان تیم فوتبال سپاهان میثاق‌نامه این تیم را قرائت کرد.

,

تصویری از علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای در ورزشگاه نقش‌جهان به چشم می‌خورد و یاد و خاطره این نوجوان فداکار گرامی داشته شد، در ادامه مراسم معارفه و جشن پیراهن بازیکنان سپاهان برگزار شد، بازیکنان سپاهان ضمن تقدیم شاخه‌های گل به تمثال علی لندی میثاق‌نامه سپاهان را نیز امضا می‌کردند.

,

در این مراسم حدود 2 هزار تن از هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان حضور داشتند.

,

*قهرمانی لیگ برتر را به مردم اصفهان هدیه می دهیم

, *قهرمانی لیگ برتر را به مردم اصفهان هدیه می دهیم, *قهرمانی لیگ برتر را به مردم اصفهان هدیه می دهیم,

علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان در این مراسم معارفه کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان و آغاز رسمی تمرینات این تیم در اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هواداران سپاهان سالیان سال است به این موضوع عادت کرده‌اند که تیم‌شان در بالای جدول حضور داشته باشد و به قهرمانی لیگ برتر فکر کند، با توجه به نتایج فصل گذشته و کسب 65 امتیاز انتظارات از سپاهان بسیار بالا است و با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا قهرمانی لیگ برتر را به مردم اصفهان هدیه دهیم.

,

وی افزود: این انتظار بالای هواداران سپاهان طبیعی است چون در فصل گذشته نتایج خوبی کسب کردیم و بازیکنان خوبی هم به جمع ما اضافه شدند. البته نباید فراموش کنیم بازیکنانی که از دست دادیم بازیکنان بسیار باکیفیتی بودند.

,

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره انتظار خود از سپاهان در فصل پیش رو لیگ برتر اعلام کرد: می‌توانیم یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشیم و این مدعی بودن به این معنی است که باید از روز اول تمرکز داشته باشیم و امتیاز از دست ندهیم.

,

وی درباره اینکه هر فصل برای قهرمانی سپاهان یک قول به هواداران می‌دهد، بیان کرد: به قولی که فصل گذشته دادم پایبند هستم و در صورت قهرمانی سپاهان، پای پیاده از ورزشگاه آزادی تهران به ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان می‌آیم.

,

همچنین اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان، کاردار سفارت مالزی، کنسول سفارت روسیه در اصفهان و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از جمله میهمانان این مراسم بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه