اخبار داغ

جعفر بذری:

اکسپو دبی فرصت مناسب برای معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل/سرعین از هلدینگ های بزرگ کشوری استقبال می کند

اکسپو دبی فرصت مناسب برای معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل/سرعین از هلدینگ های بزرگ کشوری استقبال می کند
رئیس جامعه هتلداران استان اردبیل گفت:با توجه به افتتاح نمایشگاه گردشگری اکسپو در کشور امارات و اختصاص تاریخ ۱۹ تا ۲۹ آبان ماه به ایران و استان اردبیل میتوان از این ظرفیت تبلیغاتی جهانی برای معرفی قابلیت های شهرستان سرعین به بهترین نحو استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر بذری در گفتگو با خبرنگارسبلان ما ، اظهار داشت:  باتوجه به واکسیناسیون عمومی فرصت ۶ماهه برنامه ریزی برای دوران پسا کرونا داریم که در این میان انتظار میرود دولت محترم ملی و محلی با در اختیار گذاشتن تسهیلاتی برای واحدهای گردشگری بتوان نسبت به بروزرسانی خدمات برای این دوران اقدام کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: ۴۰ سال با پرداخت به موقع مالیات ،دارایی و... کنار دولت بودیم و انتظار داریم یک سال هم دولت کنار ما بوده و تسهیلات کم بهره جهت نوسازی و بروزرسانی تجهیزات برای دوران پسا کرونا در اختیار فعالین گردشگری قرار دهد .

,

رئیس جامعه هتلداران استان اردبیل  گفت: ارتزاق بیش از ۹۰درصد مردم سرعین از صنعت گردشگری می باشد ، تمامی سرمایه‌گذاری های موجود سرعین توسط مردم این شهر بوده و از هلدینگ های بزرگ کشوری خواستار سرمایه‌گذاری در شهرستان سرعین هستیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: باتوجه به این موضوع که شهرستان سرعین یکی از ۱۴ شهر نمونه گردشگری کشور می‌باشد از سرپرست محترم فرمانداری شهرستان انتظار داریم با رایزنی و هماهنگی با مسئولان استانی ، تمامی ادارات شهرستان از واژه مغفول گردشگری در پسوند نام های خود استفاده نمایند.

,

بذری تاکید کرد:با توجه به افتتاح نمایشگاه گردشگری اکسپو در کشور امارات و اختصاص تاریخ ۱۹ تا ۲۹ آبان ماه به ایران و استان اردبیل میتوان از این ظرفیت تبلیغاتی جهانی برای معرفی قابلیت های شهرستان سرعین به بهترین نحو استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه