اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد؛

رشد ۸۸ درصدی پرداخت صدقه در خراسان شمالی در مقایسه با سال گذشته

رشد ۸۸ درصدی پرداخت صدقه در خراسان شمالی در مقایسه با سال گذشته
مجید الهی راد گفت: مردم استان خراسان شمالی در نیمه نخست سال جاری، با پرداخت پنج میلیارد و 700 میلیون تومان صدقه، رتبه اول پرداخت صدقات را در کشور از آن خود کردند که در مقایسه با سال گذشته 88 درصد رشد پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  جید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک بابیان اینکه مردم نیکوکار استان در نیمه نخست سال جاری مبلغ پنج میلیارد و 700 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند، اظهار داشت:  میزان صدقات جمع آوری شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 88 درصد رشد پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی بابیان اینکه بیش از یکصد هزار مشترک طرح صدقات در قالب مشترکان صندوق‌های معابر، اماکن، منازل و اصناف در سطح استان وجود دارد، افزود: مبالغ جمع‌آوری‌شده طرح صدقات برای رفع نیازهای خانوارهای تحت حمایت در بخش‌های مختلف ازجمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، درمان و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در همان محل هزینه می‌شود.

,

 مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به اجرای طرح پرداخت صدقه توسط کدهای QR خبر داد و افزود: هم‌اکنون این نهاد در حال آماده‌سازی کد QR برای مشترکان صدقات سطح استان است.

,

الهی راد گفت: برای سهولت در پرداخت و استفاده از روش‌های نوین برای تمامی این مشترکان کد QR تهیه و به منازل و یا فروشگاه‌ها ارسال می‌شود و در این روش هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.

,

وی یادآور شد: خیران همچنین می‌توانند صدقات خود را به شیوه‌های نوین الکترونیکی کد USSD با شماره‌گیری #058*8877* از طریق تلفن همراه به‌صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه