اخبار داغ

سومین جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» برگزار می شود

سومین جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» برگزار می شود
مدیرعامل انجمن تئاتر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» در سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس درباره برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» گفت: پس از برگزاری موفق ۲ دوره جشنواره تئاتر «سردار آسمانی»، ویژه پاسداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران جبهه مقاومت و با هماهنگی های به عمل آمده با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان قصد داریم به یاری خدا سومین دوره این جشنواره را با حضور گسترده فعالان تئاتر مقاومت به مرحله اجرا در آوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نیلی افزود: نشست های جنبی، کارگاه های آموزشی با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی و برپایی محفل خاطره نمایش با حضور همرزمان شهدا از جمله برنامه هایی است که قصد داریم در این دوره در کرمان برگزار نمائیم.

,

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس همچنین بیان کرد: برگزاری این قبیل رویدادها در سطح کشور به تعظیم شعائر ملی و مذهبی و نیز مستند نگاری زندگی و سیره شهدای گرانقدر می انجامد که با زبان فاخر هنر قطعا، اثر بخشی بیشتری بر اذهان مخاطبان دارد.

,

دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت افزود: در آینده ای نزدیک دبیر جشنواره و فراخوان این رویداد از طریق رسانه ها به اطلاع علاقمندان و هنرمندان خواهد رسید.

,

جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» از سال ۱۳۹۸ توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح طرح ریزی شد و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد که با استقبال قابل توجه هنرمندان و فعالان این عرصه مواجه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه