اخبار داغ

مدیر فرآورده‌های نفتی استان زنجان:

تخصیص سهمیه هزار لیتری نفت سفید برای هر خانوار‌ روستایی استان زنجان

تخصیص سهمیه هزار لیتری نفت سفید برای هر خانوار‌ روستایی استان زنجان
حبیبی از تخصیص سهمیه هزار لیتری نفت سفید برای هر خانوار‌ روستایی خبرداد و گفت: این میزان سهمیه برای هر خانوار 5 بشکه 200 لیتری با قیمت هر بشکه 30 هزار تومان در حال توزیع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تامین نفت سفید مورد نیاز روستاییان در استان زنجان اتخاذ شده است اظهار کرد: با توجه به سرمای زودرس در استان زنجان نسبت به توزیع سهمیه سوخت نفت سفید اقدام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه از اول مهر ماه امسال سهمیه یک هزار لیتری به ( 5 بشکه نفت سفید) برای خانوار‌ روستایی توزیع می‌شود تصریح کرد: خانوار‌ها می‌توانند این میزان سوخت مورد نیاز خود را به صورت یکجا دریافت و ذخیره کنند.

,

مدیر فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه سهمیه خانوارها به صورت الکترونیکی از طریق کارت بانکی سرپرست خانوارها تخصیص می‌یابد بیان داشت: سال‌های گذشته سهمیه‌ها به صورت ماهانه به خانوارها تخصیص داده می‌شد که هزینه کرایه‌ها برای روستاییان مشکل ساز شده بود و برای حل این مشکل سهمیه‌های به صورت یکجا به خانوارها اختصاص می‌یابد.

,

وی با تاکید براینکه اکثر روستاییان سهمیه‌ نفت سفید خود را دریافت کردند بیان کرد: سهمیه زمستان نیز قبل از فرا رسیدن فصل زمستان ابلاغ خواهد شد.

,

حبیبی با اشاره به اینکه مشکلی به لحاظ تامین نفت سفید در استان زنجان وجود ندارد افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده نفت سفید کل روستاهای استان زنجان ذخیره شده است.

,

وی با بیان اینکه توزیع نفت سفید به روش الکترونیکی راه قاچاق سوخت و عرضه نفت سفید دولتی در خارج از شبکه را بسته است بیان داشت: با الکترونیکی شدن سهمیه روند توزیع نفت سفید به راحتی قابل رصد است.

,

مدیر فرآورده‌های نفتی استان زنجان خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی این سیستم این بود که نفت دولتی به دست مصرف کننده واقعی که همان روستاییان هستند، برسد که این موضوع امروز به صورت کامل محقق شده است.

,

وی با اشاره به اینکه سهمیه نفت سفید امسال حدود 15 درصد افزایش یافته است بیان کرد: قیمت نفت سفید امسال افزایش نیافته و همانند سال‌های گذشته نفت سفید بشکه‌ 200 لیتری با قیمت 30 هزار تومان به دست روستاییان می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه