اخبار داغ

نماینده مجلس:

نمایندگان مجلس و بازنشستگان امکان انتخاب به عنوان استاندار ندارند

نمایندگان مجلس و بازنشستگان امکان انتخاب به عنوان استاندار ندارند
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور نمایندگان مجلس و بازنشستگان نمی‌توانند به عنوان استاندار انتخاب شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:دنبال استانداری بومی هستیم که آشنا به فرهنگ و آداب و رسوم استان بوده و  وحدت گرا باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اروم نیوز،,

وی تاکید کرد: کسی که به عنوان استاندار آذربایجان‌غربی انتخاب می‌شود باید عقب ماندگی گذشته را جبران کند و جهادی باشد و اینگونه نیز عمل کند.

,

وی با اشاره به اینکه برخی نانواها آرد را با قیمت دولتی می‌خرند و در بازار با قیمت آزاد به فروش می‌رسانند که باید نظارت جدی در این مسال صورت گیرد، بیان کرد: این امر منجر به پخت کم نانوایی ها و ایجاد صف های طولانی در مقابل نانوایی‌ها می‌شود.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دلیل اصلی تشکیل صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌های ارومیه ، قاچاق آرد است و آرد و گندم به مقدار کافی در استان وجود دارد ولی متاسفانه  نظارت کافی وجود ندارد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید به دنبال رفع مسئله نان در آذربایجان‌غربی باشد.

,

حجت الاسلام ذاکر اظهار داشت: برای تامین آب شرب ارومیه احداث سد نازلو ضروری است و با توجه به معضل آب، اگر سد نازلو احداث نشود طی سالهای آینده مردم ارومیه با مشکل آب شرب مواجه خواهد شد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  عدم تخصیص پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی اعتبار امسال دریاچه ارومیه از معضلات بوده که باید پیگیری شود.

,

وی اظهار داشت: یکی از ۲۷ راهکار احیای دریاچه انتقال آب از رودخانه زاب بود که تاکنون ۱۵۰ هزار میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است و با وجود تضییع بیت المال در ستاد احیا کسی پاسخگوی این مساله نیست.

,

حجت الاسلام ذاکر تاکید کرد: ۴۵۰ متر از تونل انتقال آب باقی مانده که اجرای این پروژه با احتیاط ادامه دارد.

,

وی با اشاره به منطقه ویژه سرو اظهار داشت: منطقه ویژه سرو که در مجلس تصویب شده بود ،توسط شورای نگهبان رد شده بود و در نهایت با اصرار مجلس این طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد که با حضور نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت در سرو منطقه ویژه اقتصادی سرو، تصویب شده است.

,

وی بیان کرد: با این وضعیت پیگیر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای این طرح هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه