اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا:

اجازه تغییر در مرزهای سیاسی ایران را به هیچ کشوری نخواهیم داد

اجازه تغییر در مرزهای سیاسی ایران را به هیچ کشوری نخواهیم داد
امیر حاجیلو گفت: اگر کسی نگاه نامحرمی به مرزهای ما داشته باشد بشدت برخورد خواهد شد و‌اجازه تغییر در مرزهای سیاسی ایران را به کسی نخواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، امیر علی حاجیلو در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های گروهی اظهار کرد: رزمایش یک مرحله تکمیلی از آموزش هاست و ارتش مدام در حال آموزش های نظامی ست و نیروها باید در میدان نظامی مشابه با جنگ باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم, نیوز,

وی، افزود: آمادگی یگان ها و مدیریت فرماندهان و در این مرحله کیفیت و دقت را در مرحله اجرا قرار دادند.

,

وی با اشاره به عنوان رزمایش بنام فاتحان خیبر و مشارکت ارتش سلحشور در منطقه تاکید کرد: یک رکورد جدیدی در جابجایی نیروها ثبت شد و ١۵ یگان عمده در کمتر از ۴٨ ساعت در منطقه رزمایش مستقر شدند.

,

امیر حاجیلو با اشاره به دستیابی به همه اهداف رزمایش خاطرنشان کرد: برای همه همسایگان و دوستان مشخص نیست جمهوری اسلامی هیچ وقت مهاجم نبوده ولی با تمام قدرت از مرزها و آرمان های خود مراقبت نموده است.

,

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب اذعان کرد: زمان صلح و آرامش است و ملت ها هیچ اختلافی ندارند ولی اگر کسی حرکتی خلاف اصول در منطقه و مرزهای ما داشته باشد بدون شک برخورد خواهد شد و اجازه تحرک رژیم صهیونیستی را در منطقه نخواهیم داد و باید از منطقه خارج بشوند.

,

امیر حاجیلو هشدار داد: اگر کسی و یا کشوری نگاه نامحرمی به مرزهای ما داشته باشد بشدت برخورد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه