اخبار داغ

در ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح شد؛

علل مراجعه نکردن افراد برای واکسیناسیون باید شناسایی و برطرف شود/ تزریق ۶۱۶ هزار دُز واکسن در خراسان شمالی

علل مراجعه نکردن افراد برای واکسیناسیون باید شناسایی و برطرف شود/ تزریق ۶۱۶ هزار دُز واکسن در خراسان شمالی
محمد علی شجاعی در رابطه با گروهی که نسبت به تزریق واکسن مقابله می کنند، گفت: واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ جان و سلامت مردم است و علل عدم مراجعه افراد باید شناسایی و برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه طبق اعلام گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان بخشی از جمعیت استان برای واکسیناسیون همکاری لازم را ندارند و گروهی برای تزریق دُز دوم واکسن مراجعه نکرده اند، اظهار داشت: شناسایی این گروه باید به تفکیک شهرستانی در دستور کار قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ جان و سلامت مردم است و علل عدم مراجعه افراد باید شناسایی و برطرف شود.

,

شجاعی در خصوص بازگشایی مدارس و موسسات آموزش عالی در استان توضیح داد: کلاس های درس در مدارس روستایی و عشایری کم جمعیت در استان از روزهای ابتدایی مهرماه دایر است و سایر مدارس نیز با تاکید بر واکسیناسیون معلمان، دانش آموزان و کادر مدرسه تا 15 آبان ماه بازگشایی می شود.

,

وی افزود: در خصوص موسسات آموزش عالی کلاس های دانشجویان دو مقطع دکترا و کارشناسی ارشد با شرط واکسینه شدن به صورت حضوری برگزار می شود.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار دُز واکسن وارد استان شده است و روند واکسیناسیون در استان خوب است.

,

استاندار خراسان شمالی با اشاره به برگزاری مراسمات مذهبی در روزهای آینده بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: از مردم استان خواستاریم از سفر به شهر مشهد پرهیز کنند چرا که به دلیل مجاورت با استان خراسان رضوی بروز پیک جدید بیماری کرونا در این استان، استان ما را نیز تهدید می کند.

,

 

,

60 درصد افراد بالای 18 سال خراسان شمالی واکسینه شدند

, 60 درصد افراد بالای 18 سال خراسان شمالی واکسینه شدند, 60 درصد افراد بالای 18 سال خراسان شمالی واکسینه شدند,

همچنین سید احمد هاشمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی در این ستاد ادامه داد: در حال حاضر 280 نفر در بیمارستانهای استان خراسان شمالی بستری هستند که براساس آمار 24 ساعت گذشته 48 نفر بستری و 4 نفر فوت شده اند.

,

وی ادامه داد: عدد R استان به زیر یک رسیده است و این به معنای کنترل اپیدمی بیماری کرونا در استان است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه درصد واکسیناسیون گروه های سنی هدف بالای 18 سال به 60 رسیده است، ادامه داد: تاکنون بیش از 630 هزار دُز واکسن وارد استان شده است که از این تعداد تاکنون 616 هزار واکسن توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه