اخبار داغ

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه:

واحدهای صنعتی با احراز استانداردهای زیست محیطی آب را مجددا به محیط بازگردانند

واحدهای صنعتی با احراز استانداردهای زیست محیطی آب را مجددا به محیط بازگردانند
فریدون یاوری گفت: انتظار می رود واحدهای صنعتی با توجه به وقوع خشکسالی، آب را به صورت تصفیه شده و با احراز استاندارد های زیست محیطی مجددا به محیط بازگردانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون یاوری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با توجه به شرایط کم آبی و خشکسالی که نه تنها در استان کرمانشاه دیده می شود بلکه مبتلا به کشور است هر فردی باید به سهم خود در مصرف آب صرفه جویی کند.

وی افزود: انتظار می رود واحدهای صنعتی با توجه به وقوع خشکسالی، آب را به صورت تصفیه شده و با احراز استاندارد های زیست محیطی مجددا به محیط بازگردانند.

یاوری گفت: کمبود آب و خشکسالی بر روی اکوسیستم های طبیعی تاثیرات فراوانی داشته‌است.

وی با قدردانی از مردم و دوستداران محیط زیست عنوان کرد: عده ای از مردم به صورت خودجوش با هزینه های شخصی در محیط های طبیعی نقاط مختلف استان به ویژه در شهرستان های گیلانغرب،  قصرشیرین، سرپلذهاب و منطقه اورامانات آبشخورهایی را ایجاد و آب آبشخورها را تامین کرده و به حفظ گونه های با ارزش جانوری کمک کردند.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه وقوع آتش سوزی را از دیگر مخاطرات دانست و خاطرنشان کرد: افرادی که به طبیعت می روند از برافروختن آتش بپرهیزند و اگر در شرایط اضطراری مجبور به روشن کردن آتش شدند قبل از ترک محل از خاموشی کامل آن اطمینان حاصل کنند.

یاوری تصریح کرد: صرف نظر از اینکه به دنبال روشن کردن یک کبریت در طبیعت هزینه ها و فرصت فراوانی از سوی نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج برای کمک به اطفای حریق صرف می شود سبب وارد شدن لطمه به محیط زیست و از بین رفتن گونه های جانوری، آلودگی هوا و تخریب طبیعت خواهد شد.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه