اخبار داغ

در نشست خبری هفته نیروی انتظامی مطرح شد؛

جلوگیری بیش از ۵۸ درصد از جرائم استان سمنان/ کشف بیش از ۸۰۰ دستگاه ماینر در استان

جلوگیری بیش از ۵۸ درصد از جرائم استان سمنان/ کشف بیش از ۸۰۰ دستگاه ماینر در استان
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یکی از دلایل وقوع جرم شرایط بد اقتصادی است، گفت: شرایط بد اقتصادی در جامعه امروزی خود باعث افزایش جرائم می شود اما با همه این مشکلات پلیس در امر پیشگیری از وقوع جرم توانسته موفق باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار عبدالله حسنی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان در نشست خبری ظهر امروز که به میزبانی فرماندهی انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا برگزار شده بود، گفت: هر سال شعاری به مناسب هفته نیروی انتظامی انتخاب می شود که شعار امسال پلیس در  این هفته "پلیس هوشمند و امنیت پایدار" است.

حسنی با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی استان سمنان، بیان کرد: برنامه هفته ناجا با اجرای صبحگاه مشترک آغاز و با حضور عوامل ناجا در نماز جمعه پایان خواهد یافت.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه وظایف ذاتی نیروی انتظامی بسیار متنوع است، عنوان کرد:  در تمامی امور مردمی و اجتماعی نیروی انتظامی حضور دارد و وظیفه برقراری نظم و امنیت کشور بر عهده اوست.

وی یکی از اقدامات مهم نیروی انتظامی استان را همکاری در برگزار انتخابات ۱۴۰۰ دانست، و اظهار کرد: در شش ماهه اول سال رویداد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا را در دست اقدام داشتیم که همه زمینه های امنیتی و انتظامی از اولین روز های شروع این رویداد توسط نیروی انتظامی در حال آماده سازی بوده است.

حسنی با اشاره به اینکه در ایام شیوع کرونا وظایف زیادی به نیروی انتظامی سپرده شده است، تصریح کرد: تمامی تصمیماتی که در ستادملی کرونا چه در استان و چه در مرکز گرفته می شود بیشترین اقدامات آن توسط نیروی انتظامی محقق می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یکی از دلایل وقوع جرم شرایط بد اقتصادی است، تشریح کرد: شرایط بد اقتصادی در جامعه امروزی خود باعث افزایش جرائم می شود اما با همه این مشکلات پلیس در امر پیشگیری از وقوع جرم توانسته است بیش از ۵۸ درصد از جرائم را کنترل کند.

وی با اشاره به پیشگیری ۳۰ درصد از جرائم اقتصادی در استان سمنان، خاطر نشان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با مفاسد اقتصادی و تشکیل پلیس امنیت اقتصادی جرائم اقتصادی در استان سمنان در این شش ماهه سال به شدت کنترل شده است.

حسنی ارازل و اوباش را خط قرمز پلیس استان سمنان دانست، و بیان کرد: به هیچ عنوان به ارازل و اوباش رحم نخواهیم کرد و نیروی انتظامی استان سمنان از اقدامات این چنینی به صورت ۱۰۰ درصدی جلو گیری خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۹ تن مواد مخدر در استان سمنان خبر داد، و گفت: در ۶ ماهه اول سال بیش از ۹ تن مواد مخدر توسط پلیس استان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به  اجرای بیش از ۱ هزار برنامه محله محور جهت مقابله با مواد مخدر در استان سمنان، تصریح کرد: بیش از ۲۰ باند مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی در استان سمنان به صورت کامل منهدم و تحویل مقامات قضایی داد شده است.

حسنی با بیان اینکه افزایش وقوع جرم در استان بیش از ۲۱ درصد بوده است، تشریح کرد: ۸۶ درصد از این جرائم توسط نیروی انتظامی کشف و بیش از ۹۰ درصد این جرائم توسط دادگاه به نتیجه رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان  در خصوص تماس بیش از ۲۶۱ هزا نفر با مرکز فوریت های ۱۱۰ استان سمنان، عنوان کرد: بیش از ۴۸ درصد از تماس ها عملیاتی شده است و بقیه تماس ها با راهنمایی های لازم رفع شده است.

وی از کشف بیش از ۸۰۰ دستگاه ماینر توسط نیروی انتظامی استان سمنان خبرداد، و گفت: این دستگاه ها با همکاری نهاد های امنیتی و انتظامی استان که بیش از ۱۲ میلیارد تومان ارزش ریالی داشته است کشف و تحویل مقامات قضایی داده شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه