اخبار داغ

توسط مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه؛

برنامه‌های دهه آخر صفر در کرمانشاه تشریح شد/ اجرای ۱۰ عنوان برنامه خدمت رضوی

برنامه‌های دهه آخر صفر در کرمانشاه تشریح شد/ اجرای ۱۰ عنوان برنامه خدمت رضوی
سلمان یاوری با با بیان اینکه برنامه‌ها دهه آخر صفر در ۱۰ مورد کلی برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در استان از روز اربعین شروع شده و اوج آن در روزهای پایانی ماه صفر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سلمان یاوری امروز یکشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های دهه آخر ماه صفر در استان اظهار داشت: در دهه آخر ماه صفر و در ایام شهادت امام رضا(ع) پویش سراسری "ایران خانه امام رضا(ع) است" و شعار "همه خادم الرضا هستیم" همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز با برگزاری برنامه مختلف انجام خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه ها در ۱۰ مورد کلی برگزار می شود افزود: این برنامه ها در استان از روز اربعین شروع شده و اوج آن در روزهای پایانی ماه صفر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: روضه رضا(ع)، روضه درب منازل شهدا، زندانیان غیر عمد، خانه سالمندان و اجتماع روز شهادت از جمله آن برنامه ها است که در همه شهرستانها برگزار می شود.

یاوری گفت: همچنین به منظور کمک به خانواده های بی بضاعت و تسویه حساب خرده بدهکاران که در فروشگاه ها، میادین میوه و تره بار و ... حساب دفتری دارند طرح"آقا حساب کردند" در دهه آخر ماه صفر اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: طرح نذر شفا از دیگر طرح ها در دهه آخر ماه صفر است که در کانون خادمیاران انجام می‌شود و طی آن ویزیت رایگان، غربالگری، پایش و دلجویی از بیماران کرونایی به خصوص قشر مستضعف به عمل خواهد آمد.

یاوری اظهار داشت: در دهه آخر صفر آزادی مادران و بانوان زندانی که به علت مسائل مالی غیر عمد در زندان هستند در قالب طرح "نذر امام" در دستور کار قرار دارد.

مسئول دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: "نذر رضا" از دیگر برنامه ها است که از روز اول اربعین شروع شده و روز شهادت امام رضا(ع) به اوج خواهد رسید که طی آن بیش از ۸ هزار پُرس غذا پخت و توزیع خواهد شد.

وی افزود: در دهه آخر صفر همچنین ۴۰ راس گوسفند قربانی و بین نیازمندان توزیع می شود البته از اول محرم توزیع بسته های معیشتی در دستور کار بوده و تا کنون ۲۵۰۰ بسته بین نیازمندان توزیع شده است.

یاوری گفت: ایستگاه خدمات فرهنگی، اجتماعی و سلامت در قالب موکب امام رضا(ع) طی ۲ روز در همه شهرستانها و ۸ منطقه کرمانشاه بر پا خواهد شد.

وی ادامه داد: نذر تحصیل به میزان ۱۰۰۰ بسته از دیگر برنامه ها است که طی آن لوازم التحریر، کیف، کفش و ... برای دانش آموزان مناطق محروم تهیه و توزیع خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در روز شهادت امام رضا(ع) راس ساعت ۱۰ صبح در مزار شهدا اجتماع عزاداران برگزار خواهد شد.

یاوری با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ خادمیار فعال در کانون های عمومی و تخصصی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه سازماندهی شده اند گفت: همچنین ۲۰ کانون تخصصی با خدمات اجتماعی مشغول فعالیت هستند که اوج این خدمات در دهه آخر صفر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه