اخبار داغ

مدیرآبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده خبرداد؛

بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تجهیز می شود

بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تجهیز می شود
مدیرآبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده از اهدای تجهیزات دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرآبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده در گفتگو با صبح زاگرس با اشاره به کمک های ویژه بنیاد مستضعفان به مردم در شهرستان‌های لنده، کهگیلویه (بخش دیشموک) گفت: در راستای محرومیت زدایی و تلاش‌های زیادی برای رفع بخش های از مشکلات و نیازهای شهروندان تاکنون خدمات زیاری ارائه داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مراد مرادپور افزود: بنا به درخداست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت که در مبارزه با بیماری کرونا با کمبودهایی مواجه بوده  در بازدیدی که معاون بنیاد علوی از این بیمارستان داشت قول و مساعدت هایی دادند و در دو مرحله کمک های خوبی شده است.

,

وی تصریح کرد: در بیمارستان دهدشت تخت های ای سی یو و دستگاه های ونتیلاتور در پیک سوم کمک های انجام شد که بیش از یک و ۲ دهم میلیارد تومان ارزش داشته است.

,

مرادپور ادامه داد: دستگاه اکسیژن ساز اهدایی، کمپرسور و قطعات آن ایرانی بوده که با قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری و تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) شد.

,

وی عنوان کرد: نوسان و کمبود اکسیژن در این بیمارستان که پوشش سه شهرستان را در شرایط کرونایی به عده داشت اکنون کاملا برطرف می شود.

,

مدیرآبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده گفت: این دستگاه ۶۰۰ لیتر در دقیقه ظرفت داشته، و بیمارستان دهدشت هیچ گونه احتیاجی به خرید اکسیژن از بیرن ندارد.مراد پور افزود: تاکنون ۳۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی و درمانگاه های کوچک در بخش لنده و دیشموک اهدا شده است.

,

سر پرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت نیز گفت: این بیمارستان مجهز به ۲ منبع اکسیژن ۱۵۰ لیتری و ۵۰۰ لیتری و یک منبع ۳۰ تنی بوده که باید ماهانه با هزینه بیش از  ۴۰ تا ۵۰ میلیون اکسیژن خریداری می‌شد.

,

نیک‌خو افزود: با اهدای این منبع ۶۰۰ لیتری مشکل نیاز به اکسیژن به طور کامل در شهرستان کهگیلویه مرتفع گردید.

,

وی تصریح کرد: در پیک های کرونا با خرید اکسیژن مشکل تامین نداشتیم ولی این کار خداپسندانه ‌ای که بنیاد علوی لنده انجام داد موجب شد نیاز ماهانه بیمارستان به خرید اکسیزن اضافی تامین شود‌ و در هزینه ها صرف جویی شود.

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه