اخبار داغ

فرمانده سپاه البر:

سوگواره "حدیث حُسن" آیین بسیار بزرگی است/ شعر زیباترین هنر در مدح اهل بیت (ع) است

سوگواره "حدیث حُسن" آیین بسیار بزرگی است/ شعر زیباترین هنر در مدح اهل بیت (ع) است
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: هرچقدر از کرامت امام حسن (ع) بگوییم کم است لذا کنگره شعر کریم اهل بیت یک گوشه از این حرکت است و باید جشنواره های مختلفی در خصوص امام دوم شیعیان برگزار شود تا امام حسن (ع) مانند امام حسین (ع)‌ جهانی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ فرمانده سپاه البرز در اختتامیه سومین کنگره ملی شعر امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با عنوان (حدیث حسن) که شب گذشته در امامزاده حسن کرج برگزار شد، گفت: شعر زیباترین هنری است که از پاک ترین احساسات یک فرد خارج می شود و چقدر زیبا و دلنشین است که در مدح اهل بیت (ع) باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار علیرضا حیدرنیا ادامه داد: وظیفه و رسالت دینی ماست که امام حسن (ع) را بسیار زیاد یاد کنیم تا امام دوم ما شیعیان در دل ها غریب نباشد.
,
 
,
وی افزود: امام حسن (ع) کریم اهل بیت است؛ هیچ فقیر و مسکینی از در خانه امام مجتبی (ع) ناامید برنگشت و حتی خود ایشان به سراغ فقرا می‌ رفتند و آن‌ها را به منزل دعوت می ‌کردند و به آن‌ها غذا و لباس می‌دادند.
,
 
,
فرمانده سپاه استان تصریح کرد: آنقدر مدح امام حسن (ع) را باید بگوییم که در دل و افکار جامعه غریب نباشد و در این بین زبان هنر و رسالت هنرمندان سنگین تر است زیرا به فرموده مقام معظم رهبری هر چیزی در قالب هنر قرار گیرد ماندگار می شود.
,
 
,
سردار حیدرنیا گفت: امام حسین(ع) و جریان پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا امروز به حرکت جهانی تبدیل شده که لرزه بر تن دشمن می اندازد باید در مدح امام حسن(ع) کارهای بسیاری انجام شود که کنگره شعر یکی از این هاست.
,
 
,
وی ادامه داد: اینکه هر سال شعرای سراسر کشور در مدح کریم اهل بیت (ع)‌ شعر بگویند آیین بزرگی است و باید هر سال با شکوه تر برگزار شد.
,
 
,
فرمانده سپاه البرز در خاتمه خاطرنشان کرد: هرچقدر از کرامت امام حسن (ع) بگوییم کم است لذا کنگره شعر کریم اهل بیت یک گوشه از این حرکت است و باید جشنواره های مختلفی در خصوص امام دوم شیعیان برگزار شود تا امام حسن (ع) مانند امام حسین (ع)‌ جهانی شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,


 
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه