اخبار داغ

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج:

راه برون رفت از مشکلات توجه به آموزه های پیامبر(ص) و اسلام است/ امام حسن(ع) ادامه دهنده را امام علی(ع) بودند

راه برون رفت از مشکلات توجه به آموزه های پیامبر(ص) و اسلام است/ امام حسن(ع) ادامه دهنده را امام علی(ع) بودند
مولوی یونس چاهانی گفت: امروز گمشده هر مسلمانی، زندگی پیامبر اسلام(ص) است و این مهم را باید بدانیم که راه برون رفت از مشکلات توجه به آموزه های پیامبر(ص) و اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت رحلت جانگداز پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: در تاریخ اسلام دچار مصائب گوناگونی شده ایم که برخی از مصائب اگرچه شکل و شمایل مصیبت را داشتند؛ اما برای دنیای اسلام درس و آموزش بودند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج ادامه داد: روز ارتحال پیامبر اسلام(ص) به عنوان روزی مهم در تاریخ اسلام ثبت شده است و این روز هیچگاه از اذهان مسلمانان نخواهد رفت؛ این روز را به تمامی مسلمانان جهان و به ویژه ایران اسلامی و هم استانی ها تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) از امام حسن علیه السلام به عنوان شباب اهل الجنت یاد می کنند که ایشان سید و سالار جوانان بهشتی هستند.

مولوی چاهانی با بیان اینکه جا دارد که مسلمانان از زندگی پیامبر اسلام(ص)، خاندان عصمت و طهارت درس بیاموزند و خود را برای زندگی پس از مرگ بسازند، اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) برای هر فرد مسلمان باید نمونه و الگو باشد و ما باید آموزه های پیامبر اکرم(ص) در عرصه های مختلف را در زندگی خود پیاده کنیم.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج گفت: امروزه شاهد هستیم که دانشمندان غربی و اروپایی به واقعیت آموزه های پیامبر اسلام پی برده اند؛ امروز گمشده هر مسلمانی، زندگی پیامبر اسلام(ص) است و این مهم را باید بدانیم که راه برون رفت از مشکلات توجه به آموزه های پیامبر(ص) و اسلام است.

وی با اشاره به سیره شخصیتی امام حسن مجتبی علیه السلام ابراز کرد: امام حسن علیه السلام با زندگی و اعمال خود در سیاست، موجب صلح بین مسلمانان و جلوگیری از ریختن خون انسان ها شد.

مولوی چاهانی عنوان کرد: سراسر زندگی پیامبر(ص) و امام حسن علیه السلام صلح، وفا و آرامش بوده است و ما معتقدیم که امام حسن علیه السلام ادامه دهنده را پدر بزرگوارشان امام علی علیه السلام بودند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج خاطر نشان کرد: مسلمانان بهترین الگوها را می توانند از زندگی امام حسن مجتبی علیه السلام بگیرند و آنها را آموزش دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه