اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

شهدا معلم مدرسه حیات طیبه هستند/ شهیدان در مسابقه الهی به بالاترین نیک ها دست یافتند

شهدا معلم مدرسه حیات طیبه هستند/ شهیدان در مسابقه الهی به بالاترین نیک ها دست یافتند
امان الله علیمرادی با اشاره به اینکه شهدا معلم مدرسه حیات طیبه هستند، گفت: شهدا در مسابقه الهی به بالاترین نیک ها دست یافتند و برنده مدال خیر و رحمت را در این مسابقه شده اند و این مهم را باید بدانیم که هر خیری در هر جایی از اجزای این کشور برقرار است، به برکت خون شهداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص عظمت شهدا و ضرورت بهره مندی از مکتب شهدا گفت: باید بدانیم که شهدا برای انسان ها، امام و پیشوا خوبی ها هستند؛ خدای متعال برخی از انسان را امام متقیان و با تقوایان قرار داده است و برای انسان ها شخصیت هایی را قرار داده که آنها می توانند پیشوا و پیشتاز خوبی ها باشند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهدا امام و جلودار هستند و در روزگار امروز، هر فردی بخواهد راه خیر و نیکی را بشناسد باید با شهدا همراه باشد.

وی با اشاره به آیه 74 سوره مبارکه فرقان اظهار کرد: مصداق بارز این آیه شریفه شهدا هستند، گویی پدران و مادران شهدا این دعا را کرده اند و خداوند این دعا را در حق پدران و مادران شهدا به اجابت رسانده است که فرزندان آنها در زمان حیات ظاهری و بعد از آن شخصیت هایی شدند که امام جامعه هستند.

این مقام مسئول با تأکید بر ضرورت تبیین دقیق زندگی شهدا تصریح کرد: چنانچه جوانان، نوجوانان و دولتمردان می خواهند در زندگی خود الگو داشته باشند، شهدا بهترین الگو برای ما هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با اشاره به اینکه شهدا معلم مدرسه حیات طیبه هستند، عنوان کرد: حیات طیبه ای که قرآن کریم برای بشر وعده کرده است و شایسته انسان ها است؛ در خصوص دلیل آموزگاری شهدا برای این مدرسه باید گفت که شهیدان پاک و طیب از هر گونه پلیدی، استکبار، غرور، خودپرستی، ظلم، فساد و غیره شده اند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: در برابر حیات طیبه، حیات آلوده وجود دارد که در این حیات، دنیا زدگی، ریاست طلبی، خودخواهی، تجملگرایی و غیره وجود دارد و ما محتاج و نیازمندیم که دانشجو و دانش آموز مدرسه و دانشگاه حیات طیبه باشیم و سر کرسی درس شهدا، دل و جان خود را بسپاریم تا پاک شویم.

وی بیان کرد: اگر در گوشه ایران اسلامی، نشانی از فساد، استبداد، خودرأیی، خدمت نکردن به مردم وجود داشته باشد، نشان دهنده این است که آنها در حیات طیبه شهدا حضور ندارند و در این کشور اسلامی، شایسته است که ذره ای فساد، بی اعتنایی به محرومیت و ناتوان ها یافت نشود و این امر با درس گرفتن از مکتب شهدا محقق می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: شهدا در مسابقه بزرگ الهی از جمله برندگان هستند و آنها برنده مسابقه حیات طیبه و خیر رسانی هستند؛ شهدا در مسابقه الهی به بالاترین نیک ها دست یافتند و برنده مدال خیر و رحمت را در این مسابقه شده اند و این مهم را باید بدانیم که هر خیری در هر جایی از اجزای این کشور برقرار است، به برکت خون شهداست.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با تأکید بر اینکه شهدا پرچمدار و علمدار صداقت، وفاداری، فداکاری و جانبازی هستند، اظهار کرد: در کشور هر جا که مسئول بهره ای از صداقت و وفاداری شهدا را داشته است؛ آنجا موفق بوده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: در طی سال های قبل و بعد از انقلاب، دشمنان اسلام و استکبار تهدید می کردند اما فرهنگ شهدا نلرزید و مرعوب نشد و پرچم صداقت و وفاداری را برافراشته نگهداشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  اگر ملت ایران خون شهیدان را پاس بدارد و پرچم شهدا را نگهدارد، این انقلاب صلاحیت آن را دارد که در این شرایط تمدن نوین اسلامی را در کشور برپا کند و نمونه ای از حیات طیبه را به رخ بکشاند و آن ملت در این شرایط سرافراز است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه