اخبار داغ

مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه خبر داد؛

استقرار گروه جهادی و پزشکی «یاس فاطمی» در شهر کدکن تربت حیدریه

استقرار گروه جهادی و پزشکی «یاس فاطمی» در شهر کدکن تربت حیدریه
خسروی گفت: با استقرار گروه جهادی یاس فاطمی در مرکز جامع خدمات سلامت شهر کدکن، شهروندان این شهر در ایام پایانی ماه صفر، خدمات پزشکی و مشاوره ای رایگان دریافت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ اسماعیل خسروی، مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه صبح امروز در آئین استقبال از این گروه جهادی به خبرنگاران گفت: گروه جهادی یاس فاطمی از مجموعه بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ از صبح امروز با استقرار در مرکز جامع خدمات سلامت به مردم مناطق محروم خدمات پزشکی و مشاوره ای رایگان ارایه می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در این گروه جهادی پزشک عمومی و متخصص، مامایی وزنان، روانشناسی، غربال گری قند وفشار خون، طب سنتی و تغذیه، آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه مستقر و تا روز پایانی ماه صفر در شهر کدکن حضور خواهند یافت. 

,

خسروی گفت: با توجه به شرایط خاص امروز جامعه کارگاه های آموزش مهارت های زندگی وفرزند پروری و کلاس های آموزشی و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و مشاوره روانشناسی در قالب این گروه جهادی به مردم خدمات مشاوره ای رایگان ارایه می کنند.

,

بخش کدکن دارای ۱۷ روستا، جمعیتی حدود ۱۴ هزار نفر و وسعت تقریبی ۸۰۰ کیلومتر مربع در ۶۵ کیلومتری شمال غربی مرکز شهرستان تربت حیدریه واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه