اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان عنوان کرد؛

آموزش حضوری یک پنجم دانش آموزان گلستانی

آموزش حضوری یک پنجم دانش آموزان گلستانی
گوهری‌راد گفت: نزدیک به یک پنجم از دانش آموزان استان گلستان به صورت حضوری تحصیل می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان گوهری‌راد در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا و هماهنگی های انجام شده کلاس‌های روستایی و عشایری در استان گلستان کمتر از 30 نفر به صورت حضوری برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: براین اساس نزدیک به یک پنجم از دانش آموزان استان گلستان به صورت حضوری تحصیل می کنند.

,

گوهری‌راد بیان کرد: با توجه به برگزاری کلاس‌های حضوری این دانش آموزان نیازمند به شبکه شاد ندارد و دسترسی به آموزش برای این دانش آموزان تسهیل شده است.

,

وی افزود: سال گذشته 80 درصد از دانش آموزان استان گلستان در شبکه شاد فعال بودند و پیش بینی ما این است که این عدد به بیش از 85 درصد در امسال برسد.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: یک سری از دانش آموزان به شبکه شاد دسترسی ندارند می توانند از طریق درس نامه ها و برنامه تلوزیونی به آموزش دسترسی داشته باشند.

,

گوهری‌راد بابیان اینکه از هفته دوم آبان ماه تمامی مدارس به صورت حضوری برگزار می شود، تاکید کرد: 70 درصد دانش آموزان بازمانده از تحصیل به خاطر مشکلات اقتصادی بوده است و این خانواده ها فرزندان خود را به عنوان یک نیروی کار اقتصادی می‌بیند.

,

وی متذکر شد: در سال گذشته بیش از 50 درصد دانش آموزانی که در مقطع ابتدایی ترک تحصیل کرده بودند را به نظام آموزشی مدرسه بازگرداندیم.

,

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: در مناطق روستایی ترک تحصیلی در دختران بیشتر است ولی در نقاط شهری به پسران نیز به عنوان یک نیروی نان آور و کار خانواده‌هایی که از بنیه اقتصادی ضعیفی دارند نگاه می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه