اخبار داغ

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان شمالی توصیه کرد؛

شهرداری‌ها مطالبات مالی از دستگاه های اجرایی را تهاتر کنند

شهرداری‌ها مطالبات مالی از دستگاه های اجرایی را تهاتر کنند
مجید درخشانی گفت: شهرداری های استان مطالبات مالی خود از دستگاه های اجرایی را از محل اوراق تسویه نوع اول و دوم تهاتر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید درخشانی، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی در گفت و گو با عصراترک درباره درخواست شهرداری های استان نسبت به دریافت مطالبات مالی خود از دستگاه های اجرایی که میسر نشده است، اظهار کرد: اداره کل اقتصاد و دارایی خراسان شمالی به تمامی شهرداری های استان اعلام کرده است که دریافت مطالبات خود از دستگاه های اجرایی را از طریق اوراق تسویه نوع اول و نوع دوم پیگیری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

درخشانی درباره اوراق تسویه نوع اول گفت: شهرداری ها و پیمانکارانی که از دستگاه های اجرایی طلب مالی دارند و از طرف دیگر بدهی مالیاتی نیز دارند، می توانند طلب و بدهی خود را تهاتر کنند.

,

وی همچنین درباره اوراق تسویه نوع دوم نیز بیان کرد: پیمانکاران و شهرداری هایی که از دستگاه های اجرایی طلب مالی دارند، می توانند از بانک ها وام دریافت کنند و طلب و وام را با یکدیگر تهاتر کنند.

,

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی تصریح کرد: شهرداری ها از این فرصت استفاده کنند.

,

درخشانی خاطر نشان کرد: در سال گذشته شهرداری بجنورد از اوراق تسویه استفاده کرد و در حدود 15 میلیارد تومان از طلب این شهرداری از دستگاه های اجرایی تهاتر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه