اخبار داغ

مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد؛

ابتلای ۸۰۰ پرستار خراسان شمالی به کرونا/ واکسیناسیون آمار بسترهای کادر درمان را کاهش داد

ابتلای ۸۰۰ پرستار خراسان شمالی به کرونا/ واکسیناسیون آمار بسترهای کادر درمان را کاهش داد
رضا فانی با اشاره به اینکه در پیک پنجم کرونا آمار ابتلای پرستاران به کرونا افزایش پیدا کرد، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان خراسان شمالی 810 پرستار در استان به کرونا مبتلا شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا فانی، مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: با شیوع پیک پنجم کرونا در استان آمار پرستاران مبتلا به کرونا افزایش یافت که با توجه به واکسیناسیون کادر درمان آمار بستری آن ها کاهش پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با بیان این که عوارض ابتلا به کرونا برای پرستاران و خانواده های آن ها مشکلاتی ایجاد کرده است، ادامه داد: دوران دو هفته ای استراحت پرستاران موجب فشار مضاعف به دیگر همکاران خواهد شد زیرا شیفت های آن ها باید پوشش داده شود.

,

این مسئول با بیان این که جامعه پرستاری در استان مشکلاتی همچون اعمال نشدن دورکاری ها در زمان قرمز شدن رنگ استان را متحمل می شوند، ادامه داد: دی ماه سال گذشته مبلغی به عنوان حق کرونا به پرستاران پرداخت شد، اما پس از آن دستورالعملی از وزارت خانه دریافت نشده است و همکاران در واحد کرونا انتظار دارند بتوانند سختی کار در بخش های کرونا را دریافت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه