اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

مسوولان آذربایجان‌غربی جدیت بیشتری در برخورد با فساد مالی داشته باشند

مسوولان آذربایجان‌غربی جدیت بیشتری در برخورد با فساد مالی داشته باشند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسوولان استان در بخش های مختلف، جدیت بیشتری در برخورد با فساد مالی داشته باشند که این رویکرد می تواند زمینه رضایت بیشتر مردم را موجب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی اظهار کرد: دولت مردمی با روی کار آمدن به دنبال مبارزه با فساد اقتصادی بوده و تاکنون در این رابطه خوب عمل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی اضافه کرد: اگر دولت جدید به احکام دینی عمل کند، در کارهایش موفق تر خواهد شد.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: دولت وعده هایی که داده است به آنها عمل کند و اگر در هر کاری هم موفق نشدند، مردم را در جریان بگذارند که به طور قطع  اعتماد مردم را جلب خواهند کرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: در همه مسائل زندگی و مسوولیتی باید پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت و عصمت و طهارت (ع) را الگوی خود قرار دهیم؛ اگر این کار را انجام دهیم حتما موفق  می شویم و گرنه با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد.

,

وی اظهار داشت: اگر در دانشگاه ها و حوزه های  علمیه، دین و اخلاق و منش پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) را ارائه می کردیم، اینطور با مشکلات بزرگ مواجه نمی شدیم.

,

وی گفت: در جامعه الگوهای خود را کنار گذاشته ایم و الگوهای غیر را برای خود انتخاب کرده ایم که با این کار، حتما با مشکل برخورد خواهیم کرد.

,

امام جمعه ارومیه افزود: مدیرانی که دینی باشند، باید نامه امام علی (ع) به مالک اشتر در نهج البلاغه را به خوبی مطالعه و به آن عمل کنند.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ۴۵ دستگاه اجرایی استان در این رابطه دخیل هستند، گفت: در این رابطه بعضی از دستگاه های اجرایی ضعیف عمل می کنند.

,
سرهنگ جلیل وحیدی افزود: در این استان، ۵۹ شهید گمنام در ۲۳ نقطه دفن شده است که ۵۰ درصد یادمان داشتند که بقیه شهدای گمنام غریبانه تدفین شده اند که با پیگیری های این موضوع امروز در تمامی شهرستان های استان حل شده و یادمان دارند مگر یک شهرستان که آن هم حل می شود.
,
 
,
وی اضافه کرد: در ۶۵ دانشگاه استان ۲ رشته دفاع مقدس تدریس می شود.
,
 
,
وحیدی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس از ۱۵ هزار نفر از رزمندگان تجلیل شد که تا پایان سال جاری این تعداد به ۴۰ هزار نفر خواهد رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه