اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

نقش روحانیون در دفاع مقدس نقش محوری و میدانی بوده است

نقش روحانیون در دفاع مقدس نقش محوری و میدانی بوده است
فرمانده سپاه شهدا در یادواره شهدای روحانی و طلبه ارومیه نقش روحانیان و طلاب و را محوری و میدانی توصیف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز, سردار حبیب شهسواری در یادواره شهدای روحانی و طلبه ارومیه, اظهار کرد:‌ وصیت نامه شهدا دفتر مشق عشق عاشقی بندگانی است که در حال اتصال به پروردگار متعال بریدن از فرش و پیوستن به عرش الهی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود:‌ شهید پیچکی یکی از شهدایی است که در سال ۱۳۶۰ دانشجوی دانشگاه تهران بود و شهید شد این شهید در وصیت نامه خود می گوید ما از سرنگونی انقلاب خمینی نمی ترسیم اگر این انقلاب سرنگون شود خواهند گفت حکومتی مثل حکومت علی آمد اما نگذاشتند حکومت حق شکل بگیرد اما من از انحراف در انقلاب می ترسم.

,

فرمانده سپاه شهدا ابراز کرد:‌ امروز یکی از سفارشات بزرگ شهدای انقلاب اسلامی توصیه به جلوگیری از انحراف است و یکی از وظایف ارزشمند علما جلوگیری از انحراف در انقلاب و تغییر عقاید در نظام نامه انقلاب است که برای ما مهم است نکته دوم برگزاری یادواره ها برای شهدا نیست برای خودمان است.

,

سردار شهسواری با بیان اینکه شهدا و ما تفاوت هایی داریم که ما در مکان خواهیم ماند و شهدا در زمان حرکت خواهند کرد گفت: در نظام جمهوری اسلامی شهدا به ویژه شهدای روحانی نقش محوری و میدانی مبارزه با جهاد و جنگ بوده است و در صحنه جنگ جانانه جنگیدند تا اینکه شربت شهادت را نوشیدند و قطعا مزار این شهدا زیارتگاه عالمان و وارستگان و ملجا و پناهگاه عارفان عالم قرار خواهد گرفت اما اگر در بستر به مرگ معمولی بمیریم قبر ما یا پارک خواهد شد یا مدرسه انتظار این قبرها را خواهد کشید.

,
وی با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس یک قله بی نظیر و ماندگار تاریخ است که از برکت خون شهداست اذعان کرد: ما در دوران دفاع مقدس اگر هزار سال هم بگذرد ما وابسته ایم به این دوران که همچون گوهر تابناک در تاریخ ایران خواهد درخشید آیا در حال حاضر هم در آن قدرت هستیم؟آیا قدرتمند شده ایم یا تضعیف شده ایم؟ ما از لحاظ تبعیت از امام وضعیت عالی داریم از لحاظ تجهیزات دفاعی در اوج قله می درخشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه