اخبار داغ

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

جمهوری اسلامی تحمل جولان‌دهی اسرائیل در شمالغرب کشور را ندارد/ ایران با هر عنصر تهدیدکننده امنیت مقابله می‌کند

جمهوری اسلامی تحمل جولان‌دهی اسرائیل در شمالغرب کشور را ندارد/ ایران با هر عنصر تهدیدکننده امنیت مقابله می‌کند
سردار سنایی‌راد گفت: جمهوری اسلامی ایران تحمل اینکه یک رژیم نامشروع در مرزهای شمالغرب کشورمان جولان دهد و یاوه‌گویی کند را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی‌راد در گفت‌وگو با تهران نیوز اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تحمل اینکه یک رژیم نامشروع در مرزهای شمال‌غرب کشورمان جولان دهد و یاوه‌گویی کند را ندارد. جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از امنیت مردم ایران و برای حفاظت از صلح و امنیت منطقه با هر عنصر تهدیدکننده امنیت مقابله می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی گفت: رزمایشی که ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران در مرزهای شمال‌غرب کشورمان برگزار کرده‌اند، تضمین‌کننده امنیت و نویددهنده صلح و دوستی برای کشورهای دوست ما محسوب می‌شود و پیام دشمنی و تهدید برای دشمنان.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان این‌که متأسفانه کشورهای مرتجع منطقه در یک محاسبه غلط به این باور رسیده‌اند که منافع اقتصادی و امنیتی آن‌ها از طریق برقراری رابطه با اسرائیل امکان‌پذیر است، افزود: این را نمی‌دانند که اسرائیل دوست خوبی برای کشورهای منطقه محسوب نمی‌شود و بهتر است اتفاقاتی که در جنگ اعراب و اسرائیل رخ داده را به یاد بیاورند.

,

این کارشناس مسائل نظامی تصریح کرد: ما با آذربایجان، پیوندهای تاریخی و فرهنگی بسیاری داریم و از لحاظ مذهبی هم اشتراکات فراوانی میان ایران و این کشور وجود دارد؛ بنابراین انتظار می‌رود که آذربایجان روابط حسنه خود را با ایران حفظ کند و از تنش‌های منطقه‌ای بکاهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه