اخبار داغ

وزیر کشور در شیراز:

باید فضای همدلی و همبستگی، همراهی و هم‌راستایی در استان شکل گیرد/ استاندار زمینه پیوند دولتی مردمی را فراهم کند

باید فضای همدلی و همبستگی، همراهی و هم‌راستایی در استان شکل گیرد/ استاندار زمینه پیوند دولتی مردمی را فراهم کند
وحیدی از استاندار جدید فارس خواست با بهره مندی از ارشادات روحانیون، علما و بزرگان زمینه پیوند دولتی مردمی را فراهم کند، چرا که با تحقق این پیوند مردم سالاری دینی اتفاق می‌افتد؛ جایی که دقیقا تفاوت ما را با دموکراسی غربی نشان می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، احمد وحیدی وزیر کشور عصر دوشنبه ۱۲ مهرماه در آیین تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم فارس،مهم‌ترین ویژگی دولت اسلامی را از بین بردن فاصله بین مردم، مسئولین و حاکمیت دانست و گفت: انسجام شرط هر حرکت رو به جلو در راستای دستیابی به پیشرفت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، معنوی و مادی در همه ابعاد و جهات آن است ، پس باید فضای همدلی و همبستگی، همراهی و هم‌راستایی در استان شکل گیرد تا فارس سریع تر در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه استانی که مقلب به سومین حرم اهل بیت(ع) است، باید مظهر تفاهم، توافق و تعاملات  مثبت در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی، نیازها و مطالبات مردم باشد، اظهار کرد:آنچه امروز بسیار مهم است، اینست که همه ببینند و بدانند که مسئولان از خودشان بوده و خواسته‌های به حق آنان را لبیک می‌گویند و این مهم نشانه دولت اسلامی است.
,
 
,
 
,
وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه نامگذاری کلانشهر شیراز و متبرک شدن استان به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) مسئولیت بسیار سنگینی را بر دوش استان و مسئولینش گذاشته است، افزود: امروز مرکز وثقل استان باید مسائل فرهنگی و معنوی باشد و علم و ادب در آن موج بزند، همچنین در کنار توجه به دغدغه‌ها، نیازها و مشکلات مردم باید به دنبال پیشرفت و نمود رشد استان باشیم تا با ظهور و بروز مسائل فرهنگی، فارس بتواند الهام آفرینی و الهام‌بخشی کند.
,
 
,
 
,
 وحیدی از استاندار جدید فارس خواست با بهره مندی از ارشادات روحانیون، علما و بزرگان زمینه پیوند دولتی مردمی را فراهم کند، چرا که با تحقق این پیوند مردم سالاری دینی که ترکیبی از مفهوم اجتماعی و سیاسی است، اتفاق می‌افتد، جایی که دقیقا تفاوت ما را با دموکراسی غربی نشان می‌دهد.
,
 
,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه باید اقتصاد فارس توسعه یافته و از حرکت‌های رو به جلو به ویژه در حوزه گردشگری و سلامت تمام استفاده شود، عنوان کرد: به هیچ عنوان نباید زمانی را  برای جلب و جذب سرمایه گذاری از دست دهیم.
,
 
,
 
,
 وحیدی همچنین از ایمانیه استاندار جدید فارس خواست تمام ‌پروژه‌های سرمایه گذاری استان را لیست کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم از طریق سایت، آن را در معرض دید سرمایه گذاران قرار دهد تا روند صدور مجوز سرمایه گذاری در فارس به کمتر از نیم ساعت برسد.
,
 
,
 
,
وزیر کشور با تاکید بر اینکه درب استانداری فارس باید به روی همه باز باشد، تصریح کرد: استاندار، استاندار همه افراد است و دولت سیزدهم به دنبال تحقق علمی و عملی خدمتگذاری است، لذا در گوشه گوشه استان باید این مهم محقق شود و فارس از نظر رفاهی، اقتصادی، پیشرفت، همبستگی و عدم وجود آسیب‌های اجتماعی سرآمد باشد.
,
 
,
 
,
گفتنی است در پایان این مراسم وزیر کشور ضمن قدردانی از زحمات عنایت‌اله رحیمی، استاندار سابق فارس، محمدهادی ایمانیه را به عنوان استاندار جدید این استان منصوب و معرفی کرد.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه