اخبار داغ

سردار تنگسیری:

دستاورد مهم مقاومت و ایستادگی ملت ایران،آموختن راههای شکست دشمن است

دستاورد مهم مقاومت و ایستادگی ملت ایران،آموختن راههای شکست دشمن است
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی در برابر دشمنان و مستکبران جهانی گفت: مهم‌ترین دستاورد مقاومت و ایستادگی ملت ایران این است که راه شکست دادن دشمنان را آموخته و اعتماد به نفس کافی برای این اقدام بزرگ را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ آیین افتتاحییه آغاز دوره تحصیلی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰دانشگاه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و برخی از فرماندهان و مسئولین محلی استان گیلان، برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، در این مراسم که در مسجد حضرت سید الشهدا علیه السلام دانشگاه برگزار شد گفت: پاسداران جوان، نهال‌های باطراوت و پرثمر برای انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه پاسداران جوان باید ذهن خود را قوی نموده و با اتکال به خداوند متعال، حافظ بیرق مبارزه با مستکبران باشند که نسل‌های پیشین در سپاه پاسداران برافراشته کردند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی قله‌های تعالی بسیاری را در پیش رو دارد که باید با قوی شدن و تبعیت از فرامین امام جامعه اسلامی که نائب امام زمان(عج)است، آن قله های دست نیافتنی را فتح کرد.

,
,

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این موضوع که اگر می خواهیم راه را گم نکنیم باید بصیرت داشته باشیم، تصریح کرد: باید شجاع و نترس باشیم و بدانید در این مسیر خداوند به ما کمک می کند و حتما پیروز می شویم، «ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم».
تنگسیری با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی در برابر دشمنان و مستکبران جهانی ابراز داشت: مهم‌ترین دستاورد مقاومت و ایستادگی ملت ایران این است که راه شکست دادن دشمنان را آموخته و اعتماد به نفس کافی برای این اقدام بزرگ را دارد.
وی با اعلام اینکه دشمنان ملت ایران، حتی با حداکثر قدرت ظاهری خود نیز در برابر ما کم‌توان هستند، افزود: با این وجود ما هیچگاه دشمن را دست‌کم نمی‌گیریم، زیرا همواره باید در مسیر ایستادگی و مقاومت پیشرفت کنیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپس ایمان و توکل را دو عامل مهم برای غلبه بر دشمنان دانست و تصریح کرد: امروز همه تلاش ما این است که دشمن را از جبهه اسلام دور کنیم و به زور گویی ها و تجاوزهای جبهه استکبار برعلیه مسلمانان مظلوم خاتمه دهیم .
تنگسیری، دریا را میدانی تعیین کننده در نبرد با مستکبران برشمرد و خاطرنشان کرد: پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه باید همواره آماده باشند تا بتوانند از مواضع ملت ایران در دریا‌ها حفاظت کنند.
در بخش دیگری از این مراسم ، سردار دریادار دوم پاسدار دبستانی، فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه ، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های علمی آموزشی دانشگاه، تربیت و آموزش جوانان متعهد و جهادی انقلابی در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی برای بکارگیری در بخش‌های مختلف شناوری، موشکی، تکاوری، هوا دریا و پهپاد را از مهمترین فعالیت‌های دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) اعلام کرد.
در پایان این مراسم از خانواده محترم شهیدان والامقام جعفرپور و نفرات برتر دانشگاه در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم ندسا تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه