اخبار داغ

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد؛

افزایش تخلیه کالای اساسی در بندرشهید رجایی/ از تخلیه ۴۵۲ هزارو ۳۳۸ تن روغن خوراکی تا افزایش ۱۶۰ درصدی تخلیه شکر

افزایش تخلیه کالای اساسی در بندرشهید رجایی/ از تخلیه ۴۵۲ هزارو ۳۳۸ تن روغن خوراکی تا افزایش ۱۶۰ درصدی تخلیه شکر
محمدی کرجی ران گفت: طی شش ماهه امسال یک میلیون و ۵۵۶ هزارو ۶۳ تن کالای اساسی در بندرشهید رجایی تخلیه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۴ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علی رضا محمدی کرجی ران، مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اظهار کرد: کالاهای اساسی توسط ۳۳ کشتی تخلیه شده که از این میزان ۱۵ کشتی با ۴۵۲ هزارو ۳۳۸ تن به روغن خوراکی اختصاص دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی عمده این کالاها را شامل روغن نباتی، برنج، ذرت، شکر، کنجاله سویا ،کود، گندم و جو اعلام کرد و ادامه داد: در این مدت ۴۰۰ هزار و ۶۱۶ تن گندم توسط شش کشتی تخلیه شده است.

,

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، میزان تخلیه شکر در این مدت یادشده را ۳۱۵ هزارو ۷۵۱ تن اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

,

محمدی کرجی ران افزود: در سال جاری ۳۱ هزار و ۴۲۰ تن برنج و همچنین ۹۴ هزار و ۴۹۸ تن کود توسط کشتی های کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی تخلیه شد.

,

گفتنی است بندر شهید رجایی با اختصاص تعداد ۶ پست اسکله ویژه کالای اساسی، بهره گیری از تعداد ۱۵ باب انبار مسقف به مساحت۱۳۰هزار متر مربع با ظرفیت بالغ بر ۳۵۰ هزار تن، محوطه بارانداز به مساحت ۹۰ هزار متر مربع و ظرفیت ۱۰۰ هزار تن انواع کالاهای اساسی فله خشک و همچنین تعداد ۳ پایانه نگهداری فرآورده های روغن خوراکی به ظرفیت ۳۷۰ هزار تن یکی از مهم ترین مبادی ورودی کالای اساسی کشور به شمار می آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه