اخبار داغ

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران:

تمام عظمت علامه حسن‌زاده همراهی با امام، انقلاب و ولایت بود/ عده‌ای به نام خط امام برای خود دکان درست کردند

تمام عظمت علامه حسن‌زاده همراهی با امام، انقلاب و ولایت بود/ عده‌ای به نام خط امام برای خود دکان درست کردند
یدالله غلامی گفت: خط امام یعنی خط رهبری، یعنی خط ولایت اما امروز مانند دوران حضرت علی(ع) یک عده خط امام را درشت می‌گویند و می‌نویسند ولی درست عمل نمی‌کنند و برای امیال و خواسته‌های حزبی و گروهی خود دکان درست کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام یدالله غلامی صبح امروز در مراسم ارتحال حضرت آیت الله حسن‌زاده آملی در مسجد جامع سورک با تسلیت ایام پایان ماه صفر و درگذشت این علامه بزرگ، اظهار کرد: علامه طباطبایی درباره آیت الله حسن‌زاده می‌فرماید که کسی وی را نشناخت جز امام زمان(عج) و این نشان از جایگاه ویژه علمی و معنوی علامه حسن‌زاده است.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در پیام تسلیت درگذشت آیت الله حسن‌زاده کلماتی و جملاتی به کار برد که تاکیدی بر جایگاه والای آن علامه بزرگوار است و به معنای واقعی علامه بود نه کسانی که ریش می‌گذارند و تسبیه دست می‌گیرند و جوانان را منحرف می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران با بیان اینکه شناخت ما از علامه حسن‌زاده تنها به مختصات شناسنامه‌ایی و ظاهری است و جایگاهش آنقدر بالاست که بیان آن از زبان ما خارج است، خاطرنشان کرد: آن علامه بزرگ در بیش از 30 علم استاد بود.

غلامی با تاکید بر اینکه هدف پیامبران دعوت مردم به خدا و آشتی برقرار کردن بین مردم و مردم با خدا بود، تصریح کرد: پیامبر در دوره‌ایی که جزیره العرب به تعداد روز خدا داشتند را یکتا پرست کرد و ارزش‌ها را گسترش داد.

وی با اشاره به اینکه دعوا از اول تا به امروز برسر خدایی و بی‌خدایی بود و هنوز هم اختلاف ما با ظلم جهانی همین موضوع است، افزود: پیامبر انقلاب کرد و در مقابل شرک و ظلم زمان خود که خدا را نمی‌شناختند ایستاد و انقلاب ما هم به تبعیت از آن انقلاب کرد.

غلامی با بیان اینکه دوران امروز ما مانند دوران حضرت علی(ع) است و باید نگرانی‌های پیامبر برای دوران بعد از خودش را بفهمیم و آن را مورد توجه قرار دهیم، اظهار کرد: پیامبر می‌دانست که اسلام غرب و شرق را فتح می‌کند اما نگران فرصت طلب‌ها، نفوذی‌ها و کنار گذاشته شدن دلسوزان واقعی از حکومت بود و برای این کار اقدامات اساسی کرد که اگر یکی از آنها انجام می‌شد اتفاقات بعد از رحلت پیامبر نمی‌افتاد و امروز مسلمانان چوب همان را می‌خورند.

وی بیان کرد: پیامبر بزرگترین معارفه را در تاریخ بشریت انجام داد، معارفه امامت بعد از پیامبر که مدیر امت بعد از پیامبر ولایت باشد اما در سقیفه نشستند و ولایت تبدیل به خلیفه شد و کاری کردند که 250 سال امامان در جامعه بودند اما هیچکاره بودند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه خط امام یعنی خط رهبری، یعنی خط ولایت اما امروز مانند دوران حضرت علی(ع) یک عده خط امام را درشت می‌گویند و می‌نویسند ولی درست عمل نمی‌کنند و برای امیال و خواسته‌های حزبی و گروهی خود دکان درست کردند، افزود: رهبر انقلاب چند سال قبل نسبت به تحریف خط امام و اندیشه‌های امام هشدار دادند.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر قرآن و عترت را در بین مردم قرار داد و اگر آن زمان و حتی امروز به این نسخه شفابخش عمل شود انحراف به‌وجود نمی‌آید اما در آن زمان عترت را از صحنه اداره جامعه حذف کردند که باعث شد این همه اختلاف در بین مسلمانان ایجاد شود.

غلامی با تاکید بر اینکه تمام عظمت و بزرگی علامه سحن‌زاده همراهی با امام، انقلاب و ولایت بود، گفت: یک عده برای علامه حسن‌زاده عیب می‌دانند که چرا کتاب عرفانی نوشت و آن را تقدیم ولایت کرد و گفت که سینه‌ام را شکافتم و به همه کهکشان‌ها نگریستم و کسی را دلسوزتر از رهبر انقلاب ندیدم و این پیام ولایت است از علامه حسن‌زاده آملی که امیدواریم ما هم بتوانیم ادامه دهنده این راه باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه