اخبار داغ

معاون آمار ثبت احوال البرز:

۸۰ درصد کارت‌های ملی هوشمند شهروندان البرز صادر شده است/ انباشت کارت ها از سال ۹۵ در دفاتر پیشخوان و عدم مراجعه مردم برای دریافت

۸۰ درصد کارت‌های ملی هوشمند شهروندان البرز صادر شده است/ انباشت کارت ها از سال ۹۵ در دفاتر پیشخوان و عدم مراجعه مردم برای دریافت
رضا علیپور گفت: ۸۰ درصد کارت هایی که اخذ شده صادر شده است اما مردم برای دریافت تعداد قابل توجهی از کارت های ملی هوشمند از سال ۹۵ تا کنون، مراجعه نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها یک نوار باریک کاغذی جایگزین کارت ملی بسیاری از شهروندان استان البرز شده است و قریب به دو سال با نبود کارت ملی هوشمند که قرار بود در موعد مققر صادر شود مواجه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
معاون آمار و انفورماتیک ثبت احوال البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید: البرز در حوزه اخذ درخواست از اوایل سال گذشته استان رتبه نخست کشور را کسب کرده است و کماکان اخذ درخواست برای کارت ملی را داریم.
,
 
,
رضا علیپور با اشاره به اینکه اتمام پروژه کارت ملی هوشمند را اعلام کرده ایم، افزود: افرادی که از دیگر استان ها به البرز مهاجرت کرده اند یا تازه به سن دریافت کارت ملی رسیده اند و تغییرات هویتی و مفقودی کارت داشته اند، همچنان تقاضای کارت دارند.
,
 
,
وی اظهارداشت:  ۸۰ درصد کارت هایی که اخذ شده صادر شده است اما مردم برای دریافت تعداد قابل توجهی از کارت ها از سال ۹۵ تا کنون، مراجعه نکرده اند، حجم زیادی از کارت ها در دفاتر پیشخوان و ادارات انباشته و تحویل متقاضی نشده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه متقاضیان با مراجعه حضوری یا ارتباط با شماره تلفن گویای  ۱۵۱۰ می تواند از وضعیت کارت ملی خود اطلاع پیدا کند، اظهار داشت: همچنین مردم با مراجعه به سامانه www.ncr.ir می توانند کدملی خود را ثبت و از آخرین وضعیت مطلع شوند.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه